jaktenpaflow skrev 2018-12-30 01:15:54 följande:
Åh stort grattis till lyckat ultraljud!! Så underbart att få se dem! Vår lilla gäspade medan vi tittade på ansiktet, man smälter ju på en gång!! Min känns som en riktig latmask förutom att han är en nattuggla och håller igång lite på natten haha men så härligt att känna dem:) Vilken fin bild ni fick till! Har ni pratat namn? Jag har också moderkakan lite undertill, sa de något om hur stor risk det var för snitt till dig?
God fortsättning :)
Ja det är så underbart alltså!! Vår lilla han gossade med örat och smaskade typ hela tiden haha. Så gullligt!!
Ja det är helt magiskt att känna hur det rör sig och buffar. Tycker han är vaken mest hela tiden, hela dagarna känner jag han. Men nätterna märker jag inte av. Han är väldigt känslig för ljud har jag märkt, varje morgon när jag vaknar och öppnar munnen så vaknar han med. :)
Ja vi har pratat namn i massor, vi har två namn... men inget som är spikat. Man vill ju även se vilket namn han passar i när han kommer ut!
Nej ingen risk. De sa att den kommer förmodligen flytta på sig. Men eftersom jag har blött så ska jag inom några veckor på ultraljud igen, läkaren ringde i förrgår och sa det. Dom vill ha koll på moderkakan. Vad sa dom till er? Risk för snitt? Vet ni könet? Namn? :)