Vi som blivit gravida efter IVF
Min man är ingen känslostorm heller direkt - har ALDRIG sett honom gråta faktiskt. Väldigt märkligt om du frågar mig. Kanske skulle jag dragit med honom till gyn i lördags så han hade fått se hjärtat picka på...
Jag märker ju såklart när han blir ledsen eller orolig ändå, och det har vi nog delat på denna resan. Han påverkas ganska mkt av mitt mående och vill att jag ska må bra och han är ganska överbeskyddande och blev ganska upprörd häromdagen när han glömt skölja tomaterna till salladen ;) men det glömmer han nog inte igen hehe!
Han frågar hela tiden hur jag mår och är väldigt kärleksfull så jag tror han är precis lika glad över graviditeten som jag (om inte gladare faktiskt!)
Väldigt fint att din man kunde visa lite känslor när ni var på vul, det blev nog mkt mer verkligt för honom då. Kram!
Tycker oxå det är en intressant fråga, därav jag ville höra hur ni hade det allihopa.
Skönt ändå att ni verkar ha stödet av varandra ändå, även om han inte är en känslostorm som du kallar det :)
Man märker ju såklart att de bryr sig och att de finns där, lika med min man även om han inte vill/kan prata om det på samma vis som mig..
skönt att din man frågar och undrar hur du mår hela tiden, det är ju en fin gest <3
vi verkar ha fina män allihopa. vilken tur vi har som har våra stöttepelare i allt detta.