Vi som blivit gravida efter IVF
Okej.. Jag förstår.. man vill väl inte göra för stor grej av det såklart innan man känner sig säker själv.. Förstår dig. Du kommer säkert fram till något som passar er utmärkt! :)
Jag kommer nog berätta för min mamma först iallafall. Hon vet ju allt med ivf och vad som hände sist jag blev gravid och även de andra misslyckade försöken. Så henne kommer jag nog berätta för först. Sen vet jag inte.. Mina andra vänner bor inte här så dom pratar jag tyvärr ganska sällan med, så dom känns de som att ja kan vänta med tills tillfälle ges helt enkelt :)
Min mans mamma och pappa kanske oxå, men dom har jag en stark vilja av att presentera graviditeten för på något "stort" sätt.. ge dom en ul bild eller någon farmor/farfar tröja, eller nått sånt. Så de kanske ja väntar med lite grann :) Det är deras första barn barn, så för dem blir det nog lite extra speciellt. Kommer spruta många tårar :)
Har ju redan berättat för en väninna dock - som också försöker bli gravid så jag hoppas att hon också lyckas snart - hade vart så kul!
(mina andra vänner har ju flera barn vid det här laget - så inte lika spännande för dem hehe)!
va gulligt att du vill ge dem nån souvenir typ - sånt där är ju jättehärligt! det ska jag nog göra med min pappa också - bra idé!! det är första barnbarnet för våra föräldrar också så det blir ju lite speciellt. Åh vad jag hoppas att detta ska gå vägen nu!!!få gosa med en bebis i maj nästa år!!