Inalina skrev 2018-10-01 11:30:59 följande:
Ja jag vågade inte låta mig själv tänka tanken att det inte skulle varit nåt där..
jag har ju en del symptom med illamående som kommer o går samt ömma bröst så det hade ju känts väldigt snopet och konstigt om det inte var någon där inne.
här i schweiz är de ganska roliga för jag fick en tid igen om 2 veckor redan. man kanske kollar att den växer som den ska då eller nåt - sen är det väl dags för NIPT i v 10 men det hann vi aldrig prata om idag.
ja jätteskönt att det inte behövde bli någon 'grej' med graviditeten i helgen - de är rätt avslappnade de vännerna vi hade här - och de kändes inte heller 'misstänksamma' att jag inte beställde vin eller öl när vi var ute på luncherna eller så. hade verkligen en kanonhelg med strålande sol bergsvandring samt bad i underbara klara sjöar - så känns ju roligt att veckan fick börja bra med
skönt att du bara har brösten som symptom - det kan man ju liksom leva med normalt ändå
!! jag är i v 6+3 idag. nu är jag jättespänd på er andra som ska göra vul nästa vecka!!!
Oj så snart ultraljud igen! vilken lycka, då känns de ju som att man verkligen följer utvecklingen och kan va säker på att allt står rätt till. Va skönt! :) så ni skall göra NIPT? ingår de i Schweiz eller får ni betala för det med? Du ska inte göra KUB alltså?
Va härligt att din helg blev som du tänkt dig. Låter helt underbart! :)
Konstigt ändå att du är i 6+3 idag, och jag i 6+1, och jag satt in mitt embryo 7 dagar efter dig, och båda hade 5 dagars... Är inte det konstigt?? Antingen räknar dom tokigt här åt mig på kliniken, eller oxå räknar dom annorlunda i Schweiz :D Hur som helst så hoppas jag att jag får lika otroliga resultat som dig på ul om 7 dagar :)