Mjbo skrev 2018-10-18 20:23:07 följande:
Hej! Vecka 8+1 här.. mina symptom har avtagit en del, mår inte illa längre, det är skönt :)
Brösten är enorma, riktigt riktigt stora.. från att ha obefintliga bröst till att dom helt plötsligt exploderat, men gör inte ont längre, bara ömmar... Men inte så farligt :)
Det som är mitt största "problem" är att jag är sjukligt trött. Så jobbigt. Spelar ingen roll hur mycket eller lite jag sover, känns som jag inte sovit på 1 vecka oavsett. Jobbet är outhärdligt, jäspar mig igen om hela dagarna.. såå jobbigt. Men men, det vänder förhoppningsvis så man blir människa igen ;)
Sen har jag ett luktsinne som inte är av denna värld! Haha. Allt luktar illa. Men inte så ja kräks eller blir illamående.
Det är väl mina känningar just nu.. förutom svullen mage och typ förstoppad.. Men de är väl småsaker;)
Ja men jag blev bättre i v 8+ jag med! Men idag fick jag bakslag, får se hur det är i morgon :) Vad skönt att du mår bättre :) förutom tröttheten... hemskt! De där jäsparna är hemska, folk tror ju att man aldrig sover haha. Hoppas det vänder för dig snart!
Ja men gud, bajseriet är ju så svårt... är oxå trög i magen, inte förstoppad men oj... man får ju krysta! Dock kommer väl det följa hela grav.
Men fan vad jag njuter nu! Jag är orolig men inte så panik orolig som jag varit.
Hur känner du?
Min bröst gör as ont, speciellt på nätterna. Kan inte sova på sidan nästan.