Inlägg från: vill2017 |Visa alla inlägg
  • vill2017

Vi som blivit gravida efter IVF

mulin skrev 2019-05-14 22:33:36 följande:

Ja Gud vad roligt <3 har ju följt dej i andra forum och är glad av vi hoppat över till det här istället :) när är det beräknat att eran bebis ska komma? :)

Ska vi starta en ny tråd för oss som precis fått plus på stickan? :)
  • vill2017
    mulin skrev 2019-05-15 13:08:55 följande:

Jag är på :D

Kul!! Nu ligger den i forum för gravida och heter Vi som precis plussat efter IVF. :)
  • vill2017
    becca90 skrev 2019-05-15 19:49:53 följande:

Ja verkligen, helt fantastiskt <3

14 januari, er då?

Jag såg på din youtube att ni plussat! Vad roligt!!

Har startat en tråd som heter Vi som precis plussat efter IVF som du kan hoppa på om du vill!
  • vill2017
    BaKu skrev 2019-05-25 23:22:39 följande:

Lite i förskott, men grattis alla underbara tjejer. Nu får vi äntligen uppleva mors dag. En del med bebis i famnen och en del har fått sin älskling nyss, som en tidig mors dagpresent. En del har det lilla knytet i magen fortfarande och väntar med spänning på vad det är för en liten krabat därinne.

Tjejer, ta en sekund och sug på karamellen att ni är någons mamma. Ta ett andetag och njut av detta. Som vi kämpat för att nå hit. Tänk va många år av sorg och förtvivlan vi har bakom oss tillsammans. Tänk att vi äntligen får fira.

Idag är passande nog ofrivilligt barnlösas dag. Vi är många som drabbas. Men det har varit så mycket lättare att gå igenom det här med er vid min sida. För varje gång det kommer ett nytt plus i tråden blir jag varm inombords.

Ett stort gäng kramar till er alla!

Och till er som säkert läser här utan att ha lyckats, kämpa på! Ni finns i mina tankar och jag hoppas verkligen ni en dag får anledning att fira!

Det var väldigt fint skrivet! Blev faktiskt lite känslosam när jag tänkte på det där med att vara någons mamma. Nu har jag bara en 7-veckors böna där inne men ändå! :)

Tack! <3
Svar på tråden Vi som blivit gravida efter IVF