anina skrev 2018-10-16 00:08:02 följande:
Hej.
Grattis till ditt plus. :)
Jag vet faktiskt inte hur stort det ska vara. Men när jag gjorde mitt vul i vecka 7 (6 plus 5 tror jag) så var mitt embryo ca 4 mm bara. Kollar man på bilden så tycker jag inte hinnsäcken ser så stor ut. Kan prova skicka bild privat. Hoppas och ber för att allt är bra hos dig.
Kram
Tack för ditt svar???? Jag ska tillbaka på torsdag 7+0 men vill vara helt förberedd på MA... är sådan riskanalytiker???? Skulle bara vilja njuta!
Mjbo skrev 2018-10-16 08:31:25 följande:
Vet tyvärr inte heller hur stor hinnsäcken ska vara, så jag är inte till någon hjälp heller tyvärr. Jag gjorde mitt ul i 6+2, men jag fick inte ens veta hinnsäckens storlek så, dock va fostret 5 - 6mm lång.
Stort lycka till, har du någon ny tid inbokad snart?
Det är ju just det- att om ditt foster var 5-6mm och mitt inte syntes så känns det ju som något är fel???? Försöker leva på hoppet men så jobbigt att vara vänta. Vill bara FP slut påsmeta om det inte är något. Ska som sagt tillbaka på torsdag igen i 7+0.
Har ni andra några symtom? Jag har inget illamående eller spända bröst som de flesta brukar h???? men trött och hungrig hela tiden samt molvärk och stickningar i livmodern och kite yrsel om jag ställer mig upp snabbt.
Trorndock jag inbillar mig så blir en lång väg tillbaka av att tidigare tränat varannan dag och ätit bra till nu 1månad av sängliggande och bara ätit hela tiden typ???? Om det nu inte är en graviditet vill säga...????