Vi som blivit gravida efter IVF
Hej!
Härligt med fler i samma sits.
Jag är 27 , sambon 30 , vi plussade efter ivf och ha bf 7 mars. Längtar ihjäl oss <3
Hej!
Härligt med fler i samma sits.
Jag är 27 , sambon 30 , vi plussade efter ivf och ha bf 7 mars. Längtar ihjäl oss <3
Hej och välkommen!! Stort grattis till er! Vilken vecka är du i?:)
Ååh vad spännande och vad verkligt att se den lilla på ultraljud!! kommer ihåg dig från tidigare tråd - jättehärligt att höra att allt går bra för dig !!
Åhh underbart!! Vad tiden går fort! Vet att jag sett ditt namn i en annan tråd när du precis plussat:) Jag är i v 9(8+5) vi var på första ultraljudet i veckan. Allt såg fint ut! Så snart rutin ultraljud för er, ska ni tjuvkika vad Som gömmer sig därinne?
Hej,
Är också gravid efter ivf. Är nu i vecka 5+3(vecka 6). Känner mig rätt så orolig då jag inte inte har några symtom annat än ömma bröst. Smärtan i brösten skiljer sig enormt från dag till dag. Men inget illamående eller annat avvikande. Vi har inte ultraljud förrän om 2 veckor så allt känns fortfarande så overkligt.
Har ni alla andra några symtom? I vilken vecka gjorde ni ultraljud eller ska göra? Tycker nämligen det känns så sent med första ultraljudet för att se bebisens hjärtslag.
Grattis till er alla!