Inalina skrev 2018-09-14 09:16:08 följande:
Hej! och grattis till plus :) visst är det en overklig känsla?? vi har också kämpat länge för ett plus och frustrationen är ju enorm när man inte vet vad felet är...tur det finns IVF =)
Har du bokat tid för första VUL ännu? jag laddade ner Preglife igår, den verkar väl ok men inte så mkt info och tips direkt som jag hade velat kanske.. jag är bara i vecka 4 och går in i v 5 i morgon - så är försiktigt positiv fortfarande..
Tack så mycket, och grattis själv! :) Det är fantastiskt när det går vägen! :) i vårat fall var det avsaknad av spermier som var orsaken, de fanns men kom inte ut, så att bli gravid naturligt finns inte på kartan här... Men tycker mig ha sett ditt namn när man läst i andra trådar än de jag varit mest aktiv i. Men ni fann aldrig anledningen till att det inte gått, eller? (kanske du skrivit tidigare..) ber om ursäkt isåfall.
Jag ska på tidigt ultraljud nu på torsdag, har också hunnit träffa barnmorskan en sväng där de tog blodprov, visade tydligen att min sköldkörtel knasar så nu har jag fått levaxin också. Tur dom har koll på en! :)
Angående preglife, ja jag kan förstå vad du menar om tips, det är kanske inte så många. Men en del finns ju. Däremot gillar jag dens nedräkning :) samt att läsa varje vecka om vad som händer.