För oss som tempar för att bli gravid
Har har du garanterat prickat in ÄL. Några dgr till med temphöjning så sätts säkert ÄL ut igår lr idag
Så vi får väl se om vi ens lyckades denna månad
Har har du garanterat prickat in ÄL. Några dgr till med temphöjning så sätts säkert ÄL ut igår lr idag
Hoppaa temp håller sig uppe vill inte att den ska rasa nu känns som vi ska lyckas men ändå inte på sama gång nu e de jobbiga perioder
Nu räknade FF ut min äl den va inte sen som tur var :)
Om någon är nyfiken så är här min gravidkurva + mina två föregående temp.månader.
Vecka 7 nu, känns fortfarande lite overkligt att jag (om allt går bra) kommer ha en liten bebis i sommar.
Jag håller så tummarna för er alla!
Funderar på skaffa denna Clearblue fertilitetsmonitor men kan ingenting om sådant här just. Har någon av er testat den
Tycker du inte att tempning hjälper dig att hitta din ägglossning, eller varför känner du att du också vill ha en fertilitetsmonitor?
Tempen idag och mens om 7 dagar
[quote=79268631][quote-nick]TrueLove12 skrev 2018-12-07 07:09:57 följande:[/quote-nick]
Testade ta ett grav test fast det är tidigt ja tycks se något iaf mens om 6dagar ca sen äl +7 tror jag
ÄL+7 är alldeles för tidigt. Ägget kanske inte ens fäst ännu. När testa tidigt test säger 6 dagar innan missad mens menar de ÄL+10 typ. De räknar med en lutealfas på 14 dagar där dagen efter BIM är "missad mens".
Jag bara tänkte att det är onödigt att göra sig själv mer ledsen om man får ett negativt resultat innan det ens är möjligt att få ett positivt
Nu är denna period över för nu.
Blev inget denna gång heller tyvärr men hoppas 2019 blir bättre år kanske
Denna gånghade vi tur va nära på att vi inte kunde försöka denna gång
Nu är de andra dagen jag har ont i svanken och öm i magen hade äl pos test 23:e och alvedon hjälper inte osv. Min temp har vart hel knas och år förkyld sen snart 2 veckor typ lr ngt
Här har de inte blivit något för oss men går på utredning