För oss som tempar för att bli gravid
Ok! Ja då är du ju väldigt regelbunden. Vet du på vilken dag i cykeln du brukar ha ägglossning? Tänker eftersom du använde ägglossningstest tidigare.
Ok! Ja då är du ju väldigt regelbunden. Vet du på vilken dag i cykeln du brukar ha ägglossning? Tänker eftersom du använde ägglossningstest tidigare.
Att det varierar med 2-3 dagar räknas som regelbunden tror jag :)
Är ju värre om det ibland är 28 dagar och ibland är 38 dagar, då är det ju svårare att hålla koll.
Sen är det ju inte omöjligt att din ägglossning ändå skjutits fram denna cykel, sånt kan ju hända ibland. Fortsätt att mäta temp tills du får mens/plussar iallafall tycker jag, spännande att se var som händer med din kurva.
Hade temp 37,00 och mina händer har svullnat och idag ska eg mens börja
Oj vad märkligt! Har du tänkt ta ett graviditetstest?
Ja det verkar ju finnas en risk att din äl kom sent denna månad om man tittar på tempen. Isåfall kanske bim är sön eller mån kanske?
Nej jag vet, jag har ju sagt att jag tror det var den 6e baserat på dina bilder av din temperaturkurva. Så om inte mensen kommer men du inte plussar så kan det ju vara så också. Jag fick väldigt svullna händer när jag var gravid, men det var i vecka 11-12...
Spännande! Jag håller tummarna för dig :)
Temp 36,87 hade inte sänkt sig så himla mycket sen igår och ingen mens i sikte ännu med 2 dagar sen med idag
Har du testat?
Har du testat?