För oss som tempar för att bli gravid
Åh då låter ju munkpeppar mer lovande. Då borde jag märka av ÄL mer tydligt :D
Åh då låter ju munkpeppar mer lovande. Då borde jag märka av ÄL mer tydligt :D
Blir att handla det. Har läst en hel del om det nu och blir bara mer sugen på att testa. Är det något mer du rekommenderar?
Okej! Jag äter också b-vitamin samt zink, järn, c+D-vitamin, magnesium, folsyra och omega-3.
Jag har märkt att jag har tappat mer hår än vanligt. Frisören kommenterade det också. Tror det har med allt som hände i samband med missfallet och att min farfar gick bort i januari. Kan ju tillägga att jag färgade mitt hår några månader senare. Plus allt kaos och stress på jobbet gör ju sitt. Det brukar ju ta några månader innan det visar sig på håret (oftast).
Men det kan väl också bero på hormonell obalans?
Därför började jag äta vissa vitaminer också förutom de jag har ätit sedan vi har försökt med bebis :)
Ja haha ;) men har märkt skillnad faktiskt framför allt med järntabletterna :0 åh gott att vara utomlands vart är du? :D
Ja verkligen blir så ledsen, jag har fortfarande tjockt hår men får panik när man tappar så pass :(
Ja det hoppas jag med :0 kan det vara så att det började i samband med att jag slutade med hormonella preventivmedel eller missfallet? :/ hur ska man fixa en hormonell obalans?
Aha sorry för frågan, förstår dig verkligen! :0 gud vad skönt att vara utomlands. Eventuellt ska vi resa bort snart med :)
Okej, får beställa det ;) hoppas det inte är försent att börja ta det bara :0 jo har googlat på priorin men överpris *snark*..
Så här ser den ut.
Förtydligande: ..ökat från lägsta dippen, inte sedan igår :)
Munkpeppar o progesterall gjorde susen! Äl+11 idag! Är i chock!
Alltså det håller på för fullt i mina äggstockar. Jösses. Molvärk och stick och nästan en lite bubblande känsla. Håll tummarna för mig att ägget är långsamt och släpper på söndag så vi får en chans den här gången!
Såhär ser min kurva ut fram till idag! Äl blev streckad eftersom jag la in progesterallen, vilket ju höjer tempen.