För oss som tempar för att bli gravid
Ok så man måste ha sammanhängande sömn precis innan man tempar? Då kommer jag nog inte kunna tempa då jag oftast inte får så många timmar sammanhängande innan jag vaknar på morgonen. :(
Ok så man måste ha sammanhängande sömn precis innan man tempar? Då kommer jag nog inte kunna tempa då jag oftast inte får så många timmar sammanhängande innan jag vaknar på morgonen. :(
Detta är nu officiellt en gravidkurva!! Jag kan inte förstå att det är sant, sitter bara och gråter av lättnad och glädje.
Bim-2, rfsu vanliga test, eftermiddagsurin efter att inte ha kissat på 4 timmar.
Vad skönt att den kom till sist, men vad synd att det gav er noll chanser. Så tråkigt att höra. Om din cykel nu återgår till ditt ?normala? finns det då chans stt ni får till det under julledigheten eller är det också kört?
Hur gick serb hos gyn?
Hoppas cyklerna återgår till det normala nu. Det krävs ju inte mycket för att ägglossning ska flyttas fram (typ en förkylning, stress eller liknande).
För egen del känns det som mensen är på väg nu (bim i helgen). Testade negativt igår. Hoppas att nästa ägglossning blir tidig eller sen. Ska fira jul och nyår hos släkten och det vore ju typiskt om ägglossning blir precis då.
Hur gick serb hos gyn?