Kullan90 skrev 2019-02-14 08:28:37 följande:
minnie768 skrev 2019-02-14 08:21:45 följande:
Ååh!! Får gåshud över hela kroppen! Längtar så efter dagen jag kan berätta för min sambo :)
Va fint, tråkigt att han inte förstod det där med bullen i ugnen, haha. Stort grattis till er! Jag har aldrig fullföljt en graviditet, men har känslan av att jag inte heller vill berätta för någon förrän ca v12. Men innerst inne tror jag att vi kommer berätta för närmaste familjen tidigare. Vi är väldigt tajta med sambons familj, bor nära. Så de skulle nog ändå misstänka något tror jag :)
Grattis igen .-.-.
Tack vad fina ni är!! <3
Haha ja, lite roligt faktiskt. Jag valde mellan bulle och att lägga ett positivt test i en presentkartong, valde tydligen fel ;)
Min lillasyster vet redan. Berättade för henne redan i förrgår, kunde inte hålla mig :)
Sen ska jag utomlands med tjejerna om ett par veckor. Skulle tro att jag behöver berätta då, det lär undra om jag inte dricker alkohol.. Men kanske vänta till dess iaf då :)
Ledsen att du inte fått fullfölja någon graviditet minnie768. MF flera gånger? <3
Haha, man kan inte välja rätt alla gånger ;) Jag hade inte heller kunnat lägga en bulle i ugnen, han hade nog inte fattat det :P
Har en bild i huvudet hur jag ger han ett par babytossor eller något plagg (jag virkar en del så har gjort lite bäbisplagg för att de är ett lagom stort projekt haha) i ett paket, men kanske inte har sånt tålamod heller. Kanske bara blir att jag ger honom stickan när den dagen kommer, vem vet :P
Utomlands med tjejerna kanske kan bli svårt, om ni "brukar" dricka alkohol? Det kommer inte vara något problem för mig att avstå från alkohol utan att väcka misstankar en tid då jag lider av kronisk migrän så avstår ofta idag också..
Du o killen får prata ihop er och kanske bestämma ihop hur ni ska göra? :)
Nä har inte fått några (kända) missfall, blev gravid för några år sedan, men avbröt den då jag och min dåvarande sambo precis höll på att gå isär och hade det väldigt dåligt. Otroligt tufft beslut men är "glad" idag att jag inte behöver ha kontakt med honom. Sen vi började försöka nu har jag aldrig plussat tyvärr :( <3