För oss som tempar för att bli gravid
Vad använder ni för termometer? Jag kikade på NC först men det känns lite väl att betala så mycket för deras termometer när det finns andra så billiga som 35 kr.. (vet att det ska vara en basaltermometer)
Vad använder ni för termometer? Jag kikade på NC först men det känns lite väl att betala så mycket för deras termometer när det finns andra så billiga som 35 kr.. (vet att det ska vara en basaltermometer)
Råkade skicka iväg för tidigt, men den här frågan är ju mer öppen till alla så kanske lika bra att skriva ett separat inlägg.
Har testat att tempa nu i en vecka och jag jag vet inte om det är mig eller termometern det är fel på haha. Jag läste på en sida att man behöver två decimaler för att det är så små skiftningar men min temperatur hoppar hejvilt, är det normalt i början på cykeln? (första veckan efter mens)
Jag mäter samma tid varje morgon, innan jag kliver upp ur sängen och jag har varken druckit, sovit dåligt eller varit sjuk..
ÄL kom inatt. Vaknade med stängd tapp och min sedvanliga upp-till-coverline-temphöjning. Så la in lördagen och söndagens ÄL-tester som positiva och så gårdagens som negativt. NC kommer sätta ut ÄL idag efter tre höjningar.
Håll tummarna att det finns några simmare kvar som väntar otåligt sen i lördags natt
Bim imorgon och än så länge inte lägre temperatur, känns hyfsat positivt :)
Hoppas dessutom att alla symtom inte är önsketänkande :)