• Phines92

Överviktig.

Honsomlängtar skrev 2018-10-06 15:40:00 följande:
    trash panda skrev 2018-10-06 06:32:00 följande:

Har du regelbunden mens så är det förmodligen helt lugnt. Det låter dessutom inte som att du har speciellt mycket övervikt?

Jag har fött två friska barn (och blivit gravid på andra försöket båda gångerna). Har BMI 30+. Inga som helst problem under graviditeterna, gick ner alla gravidkilorna tämligen omgående och barnen var precis normalstora vid födseln.

Hej denna tråd finns fortf kvar ^^ vi försöker fortfarande, jag är 166 cm och väger just nu prick 100. Dock syns de inte på mig och folk blir chockade. Men har gått ner 5 kg sen i början på sommarn iallafall.

Regelbunden mens har jag har runt 28-29-30 dagar. Dom senaste gångerna har jag haft 29 dagar.

Nu har vi dock slutat med ägglossningstest då jag blev som mest stressad då.
    Jag är som dig med BMI 30+, dock några kilon mindre när jag plussade. Tog ut p-staven i maj och plussade på andra riktiga försöket i augusti och är idag i vecka 11. Har alltid haft regelbunden mens trots mina extrakilon. Det kommer när ni minst anar det! 
Svar på tråden Överviktig.