Vi med BIM oktober 2018
Nu kom det igen brunt blod på pappret efter jag har varit på toa. Och testet imorse visade -. Så skumt, vet inte vad jag ska tro :( någon som känner igen sig?
Nu kom det igen brunt blod på pappret efter jag har varit på toa. Och testet imorse visade -. Så skumt, vet inte vad jag ska tro :( någon som känner igen sig?
Lämnar gruppen för är ändå ingen som svarar som man kan bolla med här
Ja det är det :( vi får se vad som händer... men molvärken är kvar, ömma brösten är kvar och halsbrännan. Tempen är också hög fortfarande. Men vågar inte tro längre :(
Antagligen så är det mensen som kommer dyka upp nu, över en vecka sen. Och att testen var spökstreck... :(
Månaden innan jag plussade (2017) så var mensen ungefär en vecka sen. Detta är däremot så skumt, för sedan i somras blir min mens senare och senare för varje månad. Och såhär lång har inte min cykel varit sedan jag plussade och fick missfall. Allt detta känns så konstigt :( vet inte vad jag ska tro..
Ja den har varierat en del. Just nu är medellängden på cykeln 32 dagar. Bifogar bild. Ja det kanske det är, äter olika vitaminer men kanske ska börja med rosenrot. Ja jag har läst om det. Däremot så vågar jag inte börja med det fören jag vet vad som händer med kroppen.
Här har du en bild på mina cyklar sedan graviditeten och missfallet. De två cyklarna innan dess, efter jag slutade med mini piller, var på 29 dagar och därefter på 36 dagar...
Den förra på 40 dagar var i samband med graviditeten och missfallet... ah funderar på att testa rosenrot. Min flyttas hela tiden till senare på månaden. Från början var det mitten av månaden, nu är det början av månaden därpå eller vad man ska säga :0
Förstår ingenting, hade bruna flytningar/spottings igår och var säker på att mensen rann till (ursäkta detaljer) på vägen hem, men nä, bara mer bruna flytningar... vet inte vad jag ska tro. Den skulle kunna komma imorgon men kanske testar idag ändå för inte heller har min temp gått ner..
Nu är jag på BIM +2 och ingen mens, idag får jag förhoppningsvis nya test i brevlådan, så längtar tills postbilen kommer. :) Kan ju vara så att mensen blivit oregelbunden efter missfallen med, då jag inte direkt har några symptom. (hade mer symptom veckan efter äl)
Är det tokigt om jag känner förhoppningar?
Jag får ibland spottings ett par dagar innan mens, men då brukar dom vara rosa inte bruna. Har inte tempat så många månader så osäker på hur det brukar vara innan mens. Sist jag tempar blev jag gravid.
Tog ett test nu och det var negativt. Antar att jag fått bruna flytningar pga missfallet, och att jag inte haft mens sen i maj kanske gör den lite trögstartad.. kommer säkert imorgon eller under dagen.
Minns inte vad du skrivit om dina missfall? Låter jobbigt att du haft flera. Hur länge har du försökt och när har missfallen hänt, om det är ok att fråga?
Usch vad tungt och jobbigt! Då hade vi varit beräknade näravarandra, jag skulle ha haft BF slutet av feb.
Men tycker väl absolut att du kan hoppas om det redan gått två dagar! Vet du när du hade ägglossning? Hur många cykler (och försök) har du haft sen senaste missfallet?
Men det stämmer att detta är min första mens efter missfallet för 5 veckor sen. Vet att jag hade äl 27/9, kollade både med stickor (svag stegring 26/9), temphöjning 29/9 och molvärk 27/9. Snabbt av kroppen ändå med tanke på hur sent missfallet var.