Vi med BIM oktober 2018
Hej!
Och grattis till alla som plussat.
Jag har Bim nästa helg. Hur lång innan kan man testa sig? Är så nyfiken att jag spricker. Sambon bara suckar. Är det för tidigt att försöka sig på ett test nu?
Hej!
Och grattis till alla som plussat.
Jag har Bim nästa helg. Hur lång innan kan man testa sig? Är så nyfiken att jag spricker. Sambon bara suckar. Är det för tidigt att försöka sig på ett test nu?
Det var plus!! Känner mig lite chockad även om det var ett svagt svagt streck igår. Enligt Flo BIM-5 men när jag kollade Ptracker var det BIM-3 idag och det känns mer rimligt!
Jag plussade imorse! Har bim på torsdag men kunde inte hålla mig tills dess.
Känner mig som en total newbie här... Men.... Vad rekommenderar ni för grav.test?
Börjar känna mig otålig och vill testa! Bim -1 idag, och då jag normalt sett har extrem pms men nu känner NOLL så är jag väldigt förhoppningsfull
När jag var på toaletten nyss så upptäckte jag brunt blod typ som gammalt mensblod på pappret.. vet inte vad jag ska tro :(
Ja jag fick svagt plus på rfsu tre dagar i rad. Inklusive idag. Finns bilder längre upp i tråden. Annars kan jag skicka på nytt. Enligt fertilityfriend så skulle mensen kommit i fredags.
Kan det vara det som hände mig? Om det skulle vara mensen så hade det ju varit rött för det får jag alltid :0
Jo jag vet. Nu när jag var på toaletten så var det ingenting på pappret, som att inget hade hänt? :0 jag hoppas det är en ofarlig gammal blödning. Och inte missfall igen :/
Tror du jag kan ta ett nytt test eller ska jag avvakta ?
Ja verkligen hatar sånt, påminner mig om missfallet :(
Nej jag hade bara rött. Samma sak vid mens, aldrig brunt. Och förut var det lite brunt torrt(?) blod på pappret
BIM +1 (kanske +2 eller +3) och ingen mens ännu, får ju upp hoppet lite! Testade solklart negativt för 3 dagar sedan. Hade beställt flera gravidtetstest (inför bim november) som kommer på posten imorgon. Hoppas, hoppas mensen inte kommer!