Vi med BIM oktober 2018
Jag vågat knappt tro på det, men jag plussade idag! Hade som jag skrivit tidigare solklart negativt BIM - 2 och inte testat sedan dess, idag är det BIM +2.
Sooom man längtar efter det där strecket.
Jag vågat knappt tro på det, men jag plussade idag! Hade som jag skrivit tidigare solklart negativt BIM - 2 och inte testat sedan dess, idag är det BIM +2.
Bad sambon klicka hem gravtest.
Idag till 21 st ner i brevlådan?! Haha.
Någon verkar räkna med att detta komma ta ett tag.
Hoppas innerligt att inte behöva använda alla.
Men.....äl+9. Det suger i mig att testa ett imorgon.
Men antar att man sen blir besatt av att testa varje dag tills mensen kommer....
Kunde inte hålla mig, är det bara jag eller är det ett svagt sträck??
Bim-3
Ni som redan fått plus här inne.
Vilket försök plussa ni på? :)
Var tvungen morse. Äl+10 tokblankt.
Nu lär jag fortsätta testa fram till mensen.
Har en känsla av att det absolut i tagit sig denna månad. Men man hooooppas
Var ett mycket tveksamt streck imorse så tog en ny test när jag kom hem från jobbet och det är absolut ett streck om än svagt. Jag är gravid! Wow!
Bim-1 enl min vanliga cykel, bim-5 enl Flo's beräkningar efter äl, var väldigt väldigt väldigt svagt på morgonen så tror Flo kan ha rätt även om de är riktigt tidigt. Plussade på bim-4 förra graviditeten.
en annan sak jag undrar med er nu som kanske försökt ett tag hur gör ni med alkohol mellan ägglossning och BIM? Vi är på vårt tredje försök och jag har inte berättat för så många i min omgivning att vi försöker. Vi är 30 och 35 och har vart tillsammans i 11 år så tänker att så fort man tackar nej till alkohol kommer alla börja spekulera. Är helt övertygad om att det kommer at ta tid för oss av olika anledningar så känns också jobbigt att två veckor varje månad avstå från alkohol eftersom man inte vet hur lång tid det kommer ta! Graviditeten är ju en sak då vet man att det är nio månader. Tankar på att bli gravid tar upp så mycket av min tid ändå så att hela tiden behöva tänka på att inte unna ut ett glas vin på fredagen när man ändå (som det känns i alla fall) kommer få mens varje månad.. hur tänker ni?
Jag gör precis samma sak. Tills plusset har kommit så har man egentligen ingen aning. Jag har också tagit några glas vin sedan ägglossning. Helt omöjligt att veta om det tagit sig och man kan ju inte gå runt och chansa. Då lär man bli tokig.
Det är jag iofs ändå. Testade idag och fort negativt. Bim -3. Men mår ofta illa på kvälls/nattetid, tycker magen är svullen och lite små spänningar i äggstockarna.
Hur mår ni andra?
Helt blankt...antingen för tidigt eller så blev det inget denna månad. Nu väntar jag till BIM på onsdag. Eller måndag om jag inte kan hålla mig:)
Hejsan vad glad ja blir att ja hittade denna tråden. Har ett barn sen innan och nu försöker vi skaffa ett syskon, Bim den 18e okt.
Någon här som känner några symtom?
[quote=79134650][quote-nick]toookig skrev 2018-10-13 16:35:58 följande:[/quote-nick][/quote]
Ja dem är för goa dem små...Men huvva. Ljuva 3 års åldern. Helt slut haha! Så vill man ändå ha en till och gåigwnom denna ålder igen. ;)
Hoppas så att det tagit sig. Ska nog ta ett test imorgon bitti med på bim-3 sambon beställde hem 20 gravtest så behöver inte känna att jag slösar! ;)
Tagit rfsutest nu ikväll.. ser någon något? Hoppas ju innerligt det inte är något jag bara ser och att det kan vara ett riktigt streck och inget spökstreck :-/
Tagit rfsutest nu ikväll.. ser någon något? Hoppas ju innerligt det inte är något jag bara ser och att det kan vara ett riktigt streck och inget spökstreck :-/
Dagarna innan bim. Hejudamig. Bim-3. Får för mig att mensen kommer helatiden. Haft mensvärk i 3 dagar. Brukar då det dagen innan mensen kommer. Så varje dag "jaha....nu kommer mensen imorgon" .
Ändå en härlig längtan. Nervositet. Men även...uppgivenhet.
Jag känner igen mig. Har dock ingen mensvärk men vilket väntan. Liten Liten färsk blödning inatt och sedan ingenting efter. Väntar bara på att mensen ska starta då testen fortsätter vara negativa. :(
Äl+12 bim-3 idag.
Tokblankt gravtest. Känns som det är kört denna månad. Känns som de flesta plussar runt bim -3 eller iallafall får ett svagt.
Och idag kom oktobermensen...nya tag alltså!
Grattis ni som plussat och lycka till ni andra!
Bim-1 idag. Äl+13.
Men....idag kom mensen...Så ingen junibebis :( så tråkigt men nu får man få smaka fokusera på annat & hoppas på en julibebis :)
Sjukt tråkigt! Vi får kämpa ihop i november tråden. Lite komiskt att mensen kom här också..
[quote=79151581][quote-nick]Evaholm skrev 2018-10-19 20:38:56 följande:[/quote-nick][/quote]
Jag ser på ena bilden. Hoppas