Inlägg från: Miichaella |Visa alla inlägg
  • Miichaella

Vi med BIM oktober 2018

minnie768 skrev 2018-09-28 10:04:16 följande:

Vet hur det känns.. Är på ÄL+12 och BIM-4, negativt test i morse :( Det hela hjälpte inte med att jag hade möte med chefen nu direkt på morgonen... H*n har ändrat i regler sedan hon började som inte är till vår fördel.. Så dubbelt upp. Förhoppningsvis är det snart vår tur! <3 

Usch då vad tungt... kämpa på! Det enda man kan göra, saker och ting vänder alltid nån gång!
  • Miichaella

Då min mens dykt upp idag punktligt på äl+14 som förväntat eftersom jag redan tagit ett negativt test så flyttar jag mig i listan och blir kvar i denna tråd :) Kommer bli vårt tredje försök efter vårt MA.

BIM-lista oktober

30/9 Tasha82

1/10 Pluviophile, Z1987, MaalinJ, Ardnas89, Snöflingan28, JenniferBeckman

2/10 lw12, minnie768

3/10 Canary, novemberregn, kstadtjej87, Arvius91

4/10 kira16, brallison, nr2år2019

5/10 Siri88, EliMil, Nobasil, minimera

6/10 Lilla Lina, Canama, LaLa90, Nova92

7/10 puffen2009, Eliiin, miccim

8/10 carola18, teresee

9/10 småfossingar, sparv, idaisraelsson, Noanda

11/10 ero13

12/10 Lillva04

13/10 onlyme86, ksrg8887, johannamari

15/10 Livethänder

16/10 mangon

17/10 AnnaOctavia, Pixma

18/10 Snartså

19/10 Mia86a, SofieElise

21/10 Kinan

22/10 korvstroganoff, Issari

23/10 heilena

26/10 Skuggviol, Linneaa96

28/10 cassandra92, Miichaella

30/10 Jagerika

• Miichaella
    LillaMy08 skrev 2018-10-01 20:15:35 följande:

Starkt plus på bim-1, har inte riktigt tagit in det ännu :) vi har ett MA i bagaget, så är både överlycklig över pluset men också rädd att det ska hända igen. Nu är det ett år sen vi började den här resan, hoppas verkligen att den slutar i en bebis i juni :) lycka till allihopa!

Grattis!! Hur många försök tog det efter ert MA? Jag har också ett i bagaget och ska strax ge oss på vårt tredje försök.
  • Miichaella
    LillaMy08 skrev 2018-10-01 20:43:40 följande:

Tack :) Det här var vårat fjärde försök efter MA. Förra gången tog det 6 försök. Med båda plussen har det varit första gången jag kört med rosenrot och ägglossningstest som funkat, vet inte om det är slump eller om det faktiskt fungerar :) stort lycka till, jag håller tummarna för er!

Kul att ni lyckats så snabbt :) Rosenrot kanske är grejen!
  • Miichaella

Vi hade sex i måndags, onsdags och torsdags då sambon är borta fredag-söndag när jag tänkte att äl skulle inträffa. Får glad gubbe på äl-test fredag morgon och tänker attan! Vi har då sex även på lunchen innan han åker till jobbet, haha. Idag har jag äl-flytningar och mest troligt min mest fertila dag men hoppas att det ska ha räckt ändå denna gång :) Nästa äl är han nämligen borta så finns ingen chans till graviditet då. Nästa Bim för mig blir då i december, efter bf datum då vi skulle fått möta våran lilla bebis...

• Miichaella
    cassandra92 skrev 2018-10-13 17:33:10 följande:

Nu är jag lite peppad. Fungerar mitt armband, som mäter cykeln, så har jag ÄL flera dagar senare än vad jag har trott. Så nu kanske vi får till några riktiga höjdarförsök här. Är väldigt glad för då kanske det helt enkelt är så att vi har missat ÄL många gånger. Första gången jag börjar få utslag på ägglossningstesten också!!!! Spännande!! 10e försöket på g!

Woho vad nice! Kör hårt :)
  • Miichaella
    cassandra92 skrev 2018-10-14 00:40:43 följande:
    Tack! Jaa nu jävlar ska vi kirra en bebis! Haha
    Du har helt rätt inställning! Vi är många med bim 28:e, har för mig att du också står skriven då, så spännande! Kanske ger tur :D 
  • Miichaella
    Syskonlängtan2019 skrev 2018-10-14 08:35:29 följande:
    Svarar på min egen så det blir sammanhängande.. Nu testade jag med clearblue och fick en konstant glad smiley som visar maximal fertilitet!! Men det kom även färskt blod nu? Hjälp mig, någon som vet???
    Jag tror att du har äl, ganska säker på att man kan få en mindre bödning i samband med det :) Så kör hårt!
  • Miichaella
    cassandra92 skrev 2018-10-14 13:48:04 följande:
    Haha ja men den varierar. Men nu fick jag helt ny glädje när det känns som vi inte har 10 försök utan kanske 3-4 så det känns super! Nu vill jag se ett plus! Vilket försök var ni inne på? Jaaa det är superroligt. Hoppas det är ett bra tecken ;)  
    Ja, jättekul för er! :) Digitala äl-test är väldigt bra för att reda ut hur man fungerar. Vi är inne på försök tre sedan MA i maj. Tog väldigt lång tid innan jag var återställd och vi kunde börja försöka igen. 
  • Miichaella

Någon mer än mig som blir lite PMS:ig vid äl? Jag blir känslig och lätt irriterad. Och som vid mens inte alls har PMS? :) Vet inte om det är något knasigt med mig.

Svar på tråden Vi med BIM oktober 2018