Inlägg från: Miichaella |Visa alla inlägg
  • Miichaella

Vi med BIM oktober 2018

cassandra92 skrev 2018-09-23 22:42:18 följande:

Asså orkar inte. Bara tänker hela tiden "jaa men ju gör brösten nog lite ont" "oj har jag inte lite konstig mensvärk" blir så trött på mig själv. Varför kan man inte bara släppa det. Blöh. Ja det var lite nattligt gnäll! ????

Till helgen vet vi! :) Håll ut!
  • Miichaella
    cassandra92 skrev 2018-09-23 23:41:55 följande:

Åh ja! Hur mår du?

Hade gärna mått illa och känt alla sorters gravidsymptom men bara molande värk. Känner mig inte gravid för fem öre tyvärr men får se om det händer något under veckan :) Själv då?
  • Miichaella
    cassandra92 skrev 2018-09-24 09:51:27 följande:

Samma här.... Sjukt trist. Men men. Nu har jag i alla fall digitala ägglossningstest så ska testa det nästa månad haha ;)

Idag har mitt molande i magen avtagit och känner typ ingenting. Skulle bli otroligt förvånad om det blev ett plus :) Men hoppad kan man! Woho nice! Jag har en del kvar, köpte på mig massor!
  • Miichaella
    cassandra92 skrev 2018-09-24 20:13:04 följande:

Idag har jag varit superkonstig hela dagen. Men kan vara så att jag helt enkelt håller på att bli sjuk bara. Jaja. Bara att vänta och se.

Åhå förhoppningsvis är det något! :)
  • Miichaella
    cassandra92 skrev 2018-09-25 11:49:27 följande:

Fortfarande mensvärk och kallsvettig. Börjar bli lite nojig. Men i samma sekund som jag börjar hoppas blir jag också nervös för ett negativt....

Åhå spännande låter ju positivt! Håller tummarna för dig :) Tänker du testa eller invänta ev. Mens? Jag känner inget alls nu typ, tror inte det blivit något men kommer inte ihåg när jag började känna symptom sist. Men då hade jag dock inte en tanke på att jag kunde vara gravid så kände inte efter heller.
  • Miichaella
    cassandra92 skrev 2018-09-25 15:16:48 följande:

Ja men jag vet ju ingenting om hur det är att bli gravid haha så kanske bara inbillar mig. Jag kommer inte ta förrän efter mens. Blir så jobbigt annars haha

Det är ju så himla olika tyvärr. Hade varit så mycket enklare om man direkt visste när man var gravid. Vissa känner ju ingenting så det är väl det som håller mitt hopp uppe :) Duktigt att du kan hålla dig! Jag får se när jag testar, har redan slängt mycket pengar på tester så borde vara lite ekonomisk kanske, haha.
  • Miichaella
    1995lj skrev 2018-09-26 18:41:32 följande:

Hej!!! Jag PLUSSADE precis .. är i chock!! Har följt denna Tråd länge och läst vad ni skrivit vet inte varför jag inte gjor ett inlägg tidigare! Fick mens den 2e september så trodde det var alldeles för tidigt att plussa idag men kunde inte hålla mig!! Testade med ett test jag köpte på apoteket med rosa förpackning ?predictor early 6 dagar innan? ... ser ni sträcket ?! Lycka till allihopa. Jag vet inte riktigt när min mens skulle komma då detta var första försöket efter mensen kom igång efter ett missfall i vecka 11 i slutet på juli.

Grattis! Vad har du för symptom? :)
  • Miichaella
    1995lj skrev 2018-09-26 21:28:50 följande:

Tack! <3 min sambo misstänkte jag var gravid sen några dagar så jag blivit mer svängig i humöret typ irriterad och inte vill vara lika mkt fysiskt nära o väldigt svag för lukter. Lite tröttare. Fick hastigt illamående förut också men gick över fort. Förra graviditeten hade jag jätte mkt tjocka vita flytningar också men inte fått det än iallafall.

Okej spännande! När har du Bim? Jag är typ på äl+10 men känner inget speciellt :)
  • Miichaella
    mangon skrev 2018-09-26 23:07:51 följande:

Spännande. Inte långt kvar tills du kan testa då! ????

Tänkte testa på söndag om inte mensen kommit. Jag känner dock inget speciellt så räknar med negativt denna månad också.
Svar på tråden Vi med BIM oktober 2018