Vi med BIM oktober 2018
När jag tog cb digitalt ägglossningstest så hade jag en ring kl 6 på morgonen... kl 10 samma dag så var det en glad gubbe...dagen efter kl 7 var se en ring igen....
Ibland behöver man kolla flera ggr per dag:)
När jag tog cb digitalt ägglossningstest så hade jag en ring kl 6 på morgonen... kl 10 samma dag så var det en glad gubbe...dagen efter kl 7 var se en ring igen....
Ibland behöver man kolla flera ggr per dag:)
Enligt FLO appen äl imorgon 1/10.
Då har jag fyllt i min senaste mens som startade 18/9 (pågick i 4 dagar)
Räknar jag med 28 dagars så blir äl 2/10.
Ikväll testa jag negativt med cm digitala äl test.
Det ska väl visa om man går än inom de närmsta 48 timmarna. Vilket betyder att jag inte borde gå än varken 1/10 eller 2/10 ?
Enligt FLO appen äl imorgon 1/10.
Då har jag fyllt i min senaste mens som startade 18/9 (pågick i 4 dagar)
Räknar jag med 28 dagars så blir äl 2/10.
Ikväll testa jag negativt med cm digitala äl test.
Det ska väl visa om man går än inom de närmsta 48 timmarna. Vilket betyder att jag inte borde gå än varken 1/10 eller 2/10 ?
Jag testade mig 5 dagar i rad med Clear Blue's ÄL-test, och på femte dagen gav det utslag om ÄL. Enligt FLO-appten skulle det som sagt varit dagen innan.
Gjorde även en chansning imorse och även då gav det utslag på en glad gubbe.
Han med ett snabbmys vid 05.30 imorse, hoppas på att vi hinner orkar en snabbis inatt också. Haft känningar som mensliknande smärta nu på kvällen. Hoppas att det är lossning på G och man har tur med sig.
Ni som plussat, efter hur många försök har det gått för er?
Lever ni som vanligt medan ni väntar?
Jag älskar kaffe men vågar knappt dricka det nu OM jag skulle vara gravid eftersom det ökar risken för missfall. Känns ju jättelöjligt.
Läste dessutom nånstans att det är främst efter v 20 kaffe ökar risken men jag vågar ändå inte.
Borde ha Äl idag eller imorgon. Cb digitalt visar negativt både
Borde ha äl idag eller imorgon. Cb digitalt visar negativt både igår och idag. Borde det inte vara positivt idsg även om äl är imoegon? :)
Hejsan!
Jag hoppar in här ifrån Septembertråden. Har ÄL nu, fick till ett skjut igår. Tänkte kräva ett ikväll också haha! BIM runt 15-16 okt :) Försöker få till barn nummer ett!
Mina älsklingar stickor har hittills varit princip HELT blanka. Idag borde jag ha äl enligt uträkning. Mensvärk och klibbiga flytningar.
Idag syns ett till sträck. Men det väl ändå inte positivt?
Vad tror ni, är äl på gång?
Mina älsklingar stickor har hittills varit princip HELT blanka. Idag borde jag ha äl enligt uträkning. Mensvärk och klibbiga flytningar.
Idag syns ett till sträck. Men det väl ändå inte positivt?
Vad tror ni, är äl på gång?