Vi med BIM oktober 2018
Wohoo tempen gick upp ytterligare och jag är en hel grad över det jag hade samma dag i cykeln förra månaden. Det här känns spännande! Snälla håll alla tummar på att det är min tur nu!
Wohoo tempen gick upp ytterligare och jag är en hel grad över det jag hade samma dag i cykeln förra månaden. Det här känns spännande! Snälla håll alla tummar på att det är min tur nu!
Hej tjejer! Nu har jag två dagar kvar till bim o jag pendlar väldigt upp o ner, "kan det vara nåt?" Nej det är nog inget. " hopplöst! Känns som en evighet till lör. Jag har stick i brösten som jag aldrig har annars. Annars är det molvärk, sämre aptit o väldigt frusen. Det kan ju likväl vara pms, men då är sticken i brösten nåt nytt. Nån mer med bim på lör?
Gud vad roligt!! Hejja Hejja :D hållare tummarna för oss båda!!
Nu kom bilden
Jag kan inte tro att det är sant! BIM-5.
Ömma bröst fortfarande, inte lika ont i ryggen och mår hyfsat bra faktiskt :) har märkt att det ilar lite i mina höfter ibland, isamband med ryggvärken, hoppas såå att det är ett bra tecken!! Hur är det med dig då?
Ha följt de du ha skrivit och vill bara inflika att jag också hade högre temp än normalt (dock gick den ner liiiiite innan BIM). Samt svullna bröst. Svullna bröst hade jag flera dagar innan jag plussade :). Håller tummarna!!
Alltså jag tog ett test igår på ÄL+11 och jag tyckte jag anade en skugga! Ja jag har endast digitala hemma tyvärr, så Är lite kluven haha vill så gärna veta om skugga va äkta :)