Vi med BIM oktober 2018
Åh hoppas!
Innebär höjd temp att det kan vara en graviditet? Inte alls insatt i hur tempning fungerar, tyvärr
Åh hoppas!
Innebär höjd temp att det kan vara en graviditet? Inte alls insatt i hur tempning fungerar, tyvärr
Vissa tror att man kan få tunnare sekret och på så sätt blir det lättare för spermier att simma igenom! Jag provade förra månaden och jag blev mycket våtare vid sex haha :)
Jo jag har Bim på söndag! Har super ömma bröst och ont i ländryggen. Molvärk nån gång ibland så vi får se vad som händer :D detta är försök 10.. blää säger jag bara!!
Vilket försök är du på och när är din Bim? :)
Var tvungen att ta ett till test nu ikväll Åååh vad jag hoppas att det är på riktigt för visst ser ni något?
Då är vi ju väldigt lika! Visst är det orättvist hur vissa blir gravida bara poff medans andra får vämta och vänta :( hur länge ska man orka liksom? Blir det inget denna gången så ska vi i november ringa mödravården ( redan haft kontakt med dom) och göra en utredning, men det vill jag ju egentligen inte!!
Tog ett digitalt imorse. Spelar ingen roll hur mycket jag trodde att jag var gravid, vart så sjukt chockad ändå. Kan knappt tro det. Hoppas verkligen det går hela vägen!
Inget är kört tills man får sin förbaskade mens ;)
Vill du kika på den bilden jag la upp nyss? Taget imorse men vet inte vad jag ser haha man vill ju så mycket!
Bilderna här blir så gryniga! Det är ju tidigt än och har enbart ett digitalt hemma som jag helst inte vill slösa på, så därför ska jag ta på lördag morgon ( kom på att jag ska bort på lördag och måste veta om jag ska dricka eller köra )
På din förra fråga så ja vi har pricka ÄL varje månad, ibland många dagar och ibland bara någon enstaka. Denna månaden prickade vi med 5 dagar innan och några timmar innan jag fick brutal ÄL-värk så det tror jag vi har fixat!
Vad roligt att tempen gick upp! Ja hoppet är det sista som lämnar en haha :) när ska du testa?
Dagens test.... äl +9
Digitalt är bra, då slipper man fundera :)