Inlägg från: cassandra92 |Visa alla inlägg
  • cassandra92

Vi med BIM oktober 2018

Ardnas89 skrev 2018-10-23 20:14:58 följande:

Åh hoppas!

Innebär höjd temp att det kan vara en graviditet? Inte alls insatt i hur tempning fungerar, tyvärr

Jaa eller asså om man är gravid fortsätter tempen att vara förhöjd edger ÄL. Vid det här laget i min cykel så brukar tempen ha börjat gå ner. Men det har den inte gjort. Så detr spännande!!!
  • cassandra92
    Jagerika skrev 2018-10-23 21:25:56 följande:

Vissa tror att man kan få tunnare sekret och på så sätt blir det lättare för spermier att simma igenom! Jag provade förra månaden och jag blev mycket våtare vid sex haha :)

Jo jag har Bim på söndag! Har super ömma bröst och ont i ländryggen. Molvärk nån gång ibland så vi får se vad som händer :D detta är försök 10.. blää säger jag bara!!

Vilket försök är du på och när är din Bim? :)

Hm jaha! Haha det finns verkligen mycket att testa. Det där med qtt bli våt har som tur aldrig varit ett problem för mig!! :) Åh va spännande! Hoppas hoppas att det är ett plus! Jag är på försök 10 jag med och har BIM 29 :)
  • cassandra92
    EmmaAF skrev 2018-10-23 22:26:51 följande:

Var tvungen att ta ett till test nu ikväll Åååh vad jag hoppas att det är på riktigt för visst ser ni något?

Japp!!! Hoppas!!!!
  • cassandra92
    Jagerika skrev 2018-10-23 21:54:53 följande:

Då är vi ju väldigt lika! Visst är det orättvist hur vissa blir gravida bara poff medans andra får vämta och vänta :( hur länge ska man orka liksom? Blir det inget denna gången så ska vi i november ringa mödravården ( redan haft kontakt med dom) och göra en utredning, men det vill jag ju egentligen inte!!

Jaa det håller jag verkligen med om. Även om man blir jätteglad för deras skull så börjar man ju undra varför man själv inte kan få lyckan... Jag vet inte. Orkar inte jättelänge till känner jag.... Nu känns det som mensen är på g. Går tempen ner imorgon vet jag att det är kört! Nej man vill ju inte det men... Vet du om ni har prickat in ÄL på de cyklarna du har försökt?
  • cassandra92
    Tess 138 skrev 2018-10-24 06:55:59 följande:

Tog ett digitalt imorse. Spelar ingen roll hur mycket jag trodde att jag var gravid, vart så sjukt chockad ändå. Kan knappt tro det. Hoppas verkligen det går hela vägen!

Wow!!! Stort grattis!. Älskar den här tråden, så mycket plus!!!
  • cassandra92
    Jagerika skrev 2018-10-24 07:44:29 följande:

Inget är kört tills man får sin förbaskade mens ;)

Vill du kika på den bilden jag la upp nyss? Taget imorse men vet inte vad jag ser haha man vill ju så mycket!

Nej det är sant. Idag gick tempen upp ytterligare så jag skulle ljuda om jag sa att jag inte fått upp hoppet....! Hm tyvärr ser jag inget på den bilden. Men det är oftast svårare att se på mobilen! Ta ett imorgon igen så är det not starkare! (Vet, jobbigaste och tråkigaste svaret haha)
  • cassandra92
    Jagerika skrev 2018-10-24 08:04:51 följande:

Bilderna här blir så gryniga! Det är ju tidigt än och har enbart ett digitalt hemma som jag helst inte vill slösa på, så därför ska jag ta på lördag morgon ( kom på att jag ska bort på lördag och måste veta om jag ska dricka eller köra )

På din förra fråga så ja vi har pricka ÄL varje månad, ibland många dagar och ibland bara någon enstaka. Denna månaden prickade vi med 5 dagar innan och några timmar innan jag fick brutal ÄL-värk så det tror jag vi har fixat!

Vad roligt att tempen gick upp! Ja hoppet är det sista som lämnar en haha :) när ska du testa?

Ja okej! Spännande!!! :) Men du tycker dig se något? :) Okej. Det är ju bra i alla fall! Är ju inte så jäkla lätt som man trodde att bli gravid i alla fall haha.

Jag testar nog på söndag! :)
  • cassandra92
    Jagerika skrev 2018-10-24 10:55:46 följande:
    Jag anar en skugga men är inte säker om det är äkta eller färgrester! Jag avvaktar lite! Men har helt andra symtom än vanligt denna månaden. Inte så mycket molvärk men sjukt ömma bröst och ont i ländryggen så jag snart går av på mitten!

Då får du säga hur det har gått på söndag! :D lycka till!!
    Åh jag hoppas verkligen för både dig och mig :D Jag tycker det är konstigt att min temp fortfarande är hög, det är det som ger mig hopp!! :D Men vi får se på söndag!! :) 
  • cassandra92
    birrdie skrev 2018-10-24 18:45:33 följande:

Digitalt är bra, då slipper man fundera :)

Woho! Grattis!!!
Svar på tråden Vi med BIM oktober 2018