Vi med BIM oktober 2018
Vilket försök till bebis är ni på? :)
Tog ut spiralen 29/8.
Fått 1 mens. Så detta blir andra försöket för oss.
Äl 1/10 ca. BLI borde vara runt 16/10. Så spännande!
Vilket försök till bebis är ni på? :)
Tog ut spiralen 29/8.
Fått 1 mens. Så detta blir andra försöket för oss.
Äl 1/10 ca. BLI borde vara runt 16/10. Så spännande!
Ni med barn innan.
Hur gamla är dem?
Hej!
Hoppar in här. Bestämde oss lite hastigt för att försöka ordna syskon till vår son född januari 17. Har ÄL nån gång mitten på veckan så BIM blir den 12/10. Kan någon snäll lägga till mig på listan?
Huu blev lite nervös att det faktiskt ska ta sig nu, vi hade inte riktigt tänkt igenom det så noga med allt praktiskt runt omkring.. Men det löser sig väl. Känns osannolikt att det ska ta sig på första..?
9e försöket. BIM 1/10! Spännande!
Okej spännande! När har du Bim? Jag är typ på äl+10 men känner inget speciellt :)
Jag blir så stressad av äl stickor.
Köper jag det blir jag besatt.
Visst borde man vara rätt safe om man får till det varannan dag?
Har enligt FLO äl nu på måndag.
Men det behöver ju inte alls stämma.
Du är inte ensam.. Fast jag blev som besatt bara av att börja räkna och gå efter appar. Vi kör samma metod, varannan dag. Men kunde inte låta bli och köpa ÄL-test så testade idag och fick äntligen glad gubbe men hann aldrig få till det. Hoppas på att sambon väcker mig när han slutar jobba.
Heja Heja alla här inne!
Jag fick efter FLO appen som egentligen visade ÄL igår, men har testat med ÄL-test som endast visat cirkel (clearblue), men imorse visade det en glad gubbe så antar att det är ett tecken på ÄL är på gång och har då inte haft den som appen visar..
Men sa till sambon att väcka mig när han kommer hem vid 05 så får vi hoppas att han orkar utan protest..
Kan man ta cb digitala nu med morgonurin?
Har bmi enligt flo imorgon. Enligt egna uträkningar tisdsg.
Hur gjorde du? Tog du ett test?. :)