Vi med BIM oktober 2018
Nån som kör eller har testat ?sperm meet egg metoden??
Vi tänkte testa den nu i oktober.. har aldrig testat den innan så det ska bli intressant och se hur det går. Har du testat den?
Nån som kör eller har testat ?sperm meet egg metoden??
1/10 Cassandra92, Pluviophile
2/10 lw12, Miichaella
3/10 Canary, ero13, novemberregn, kstadtjej87
4/10 kira16, brallison
5/10 Siri88, EliMil, Nobasil
6/10 Lilla Lina, Canama, LaLa90, Nova92
7/10 puffen2009
8/10 carola18
9/10 småfossingar, sparv1
12/10 Lillva04
13/10 onlyme86, ksrg8887
18/10 elofdagny
bim. 8 okt...vill någon snälla lägga in mig
Jaaa vad roligt! Vi också har inte testat förut heller. Ska bli spännande att se hur det går för oss, vi verkar vara iaf 3 st i denna tråd som testar
[quote=79052460][quote-nick]MaalinJ skrev 2018-09-14 11:22:24 följande:[/quote-nick]Så spännande! Då är vi ju verkligen i samma läge. Min man ville heller inte ha några fler. Jag va ju inte tvär emot till en 3:e men ville inte kämpa för en heller efter att vi fått vår 2:a. Sen efter ett år började jag att vela, sen mjuknade han med tiden och ändrade sig. Jag trodde aldrig att det skulle hända men det gjorde det. Nu hoppas jag efter alla dom här åren att det blir en till. Varför har man annars väntat så länge liksom? :/ då får ni köra på nu när äl kommer i oktober :D[/
Men vad lustigt, samma förfarande då! ???? ska, nu när man väl insett att det kan bli av så bara hoppas jag för allt i världen att det ska vara möjligt lixom! Och att det inte är för sent (såna tankar som börjar spöka i min hjärna). Vi får ha inställningen att det kommer lösa sig så småningom helt enkelt.
Ägglossningstest. Blir så förvirrad. Får ALLTID så här typ. Nu är den visserligen liiiite starkare än vanligt. Vad gör jag för fel? För kort emellan kissningarna eller dåligt test? Har ni några tips för att få till ägglossningstesten?
Ja Clearblue är det. Tror inte det finns några andra. Jag köper dom på apoteket
Klart att när man längtar som mest så går maken och blir sjuk lagom till ägglossningen.. tappar hoppet för oktober med..
ÄL är nu över för denna månad men ska fortsätta mysa varannan dag veckan ut. Men nu börjar den olidliga väntan. Har skrivit Bim 2/10 men är mest troligt tidigare då Äl var 2 dagar tidigare. Men låter det stå kvar :)
Jag går nu och bara väntar på mensen. Borde komma imorgon eller övermorgon (brukar alltid vara regelbunden). Tänker börja med rosenrot och munkpeppar så fort den visar sig. Munkpeppar har jag hemma men får åka å handla rosenroten så fort det drar igång. Självklart hoppas jag att den inte dyker upp dock... har tappat alla "symptom" jag kände i förra veckan med blodsmak i munnen, illamående ngn gång ibland, svullna tuttar osv. Nu känner jag ingenting...
Usch, är sjukt nedstämd också. En kollega och vän gick bort i helgen i en olycka så känner mig allmänt chockad och förvirrad.
Fasen också, försökte få till det igår på förmodad ägglossningsdag. Men vi orkade inte så det fick bli avbrutet så att säga. Nu har vi glad gubbe-dagen och ett gäng dagar med blinkande gubbe att falla tillbaka på.
Känner att man får ju inte offra relationslyckan för att få ett sprut på rätt dag. Det kan ju dröja länge så man får ju försöka ta hand om varandra eller vad säger ni?
Hej!
Hoppar in här, jag har precis tagit ur min kopparspiral och har bim 14 oktober. Har ett barn sedan tidigare, född 2016. Var med i liknande trådar då och minns det som riktigt peppande och stöttande så glad att jag hittade hit. Kul att följas åt :)
Har haft mensvärk i 2 dagar.
Imorse kom det lite blod på pappret när jag torkade mig. Minimalt.
Även en gång på em. Absolut ingen "normal" mens...men kanske kommer. Antar att det inte tog sig denna månad. Suck. Isåfall nästa äl 2 oktober!
Hej
Beräknad mens är 24 oktober.
Är 28 år gammal har 3 barn sen tidigare.
Kan jag vara med här?
Är lite nervös här. Mensen borde komma idag eller imorgon men har inte sett nåt än. Och ingen mensvärk än heller. Har den inte kommit imorgon bitti så testar jag helt enkelt... Vill så gärna men vågar inte hoppas att det tog sig när jag trodde det var typ omöjligt.
Är lite i chock här hemma!
Vad hände där lixom?? Iiihhhh!!!
Grattis! :D
Grattis!! Gick fortare än planerat?
Tack alla! Uppdaterar BIM-Listan nedan
BIM-lista
29/9 Tasha82
1/10 Cassandra92, Pluviophile, Linneaa96
2/10 lw12, Miichaella, minnie768
3/10 Canary, ero13, novemberregn, kstadtjej87
4/10 kira16, brallison, nr2år2019
5/10 Siri88, EliMil, Nobasil