Vi med BIM oktober 2018
Hej Hej!
Hur snabbt har ni andra plussat? Bim -5 och inget plus än. Vill ju absolut inte sluta hoppas men verkar som alla plussar långt innan Bim?
Vägledning tack :)
Hej Hej!
Hur snabbt har ni andra plussat? Bim -5 och inget plus än. Vill ju absolut inte sluta hoppas men verkar som alla plussar långt innan Bim?
Vägledning tack :)
Grattis! Så roligt när det vänder till det positiva :)
Stort grattis Åh så kul med alla plus..
STORT GRATTIS!!!
På tiden att fler plussar tycker jag ;)
Åh, så roligt! Grattis! Extra kul att det blev plus trots att du gått över BIM!
Jag tror att den oron alltid kommer finnas där. Men tror också att din bm kommer förstå och säkert hjälpsändningar få ett tidigt ul osv. Sen när du passerat veckorna du fått missfall så kommer bog lugnet infinna sig.
Bad sambon klicka hem gravtest.
Idag till 21 st ner i brevlådan?! Haha.
Någon verkar räkna med att detta komma ta ett tag.
Hoppas innerligt att inte behöva använda alla.
Men.....äl+9. Det suger i mig att testa ett imorgon.
Men antar att man sen blir besatt av att testa varje dag tills mensen kommer....
Höll på glömma att lägga till mig på ? - listan.
1/10 Pluviophile, Z1987, MaalinJ, Snöflingan28
3/10 Canary, novemberregn, kstadtjej87, Arvius91
4/10 brallison, nr2år2019
5/10 Siri88, EliMil, Nobasil, minimera
6/10 Lilla Lina, Canama, LaLa90, Nova92
7/10 puffen2009, Eliiin, miccim
8/10 carola18, teresee
9/10 sparv, idaisraelsson, Noanda, Manda25
10/10 Jojjans
11/10 ero13
12/10 Lillva04, Babbiss, Persi91
13/10 onlyme86, ksrg8887, emmaf
14/10 småfossingar, Selmans
15/10 Livethänder
16/10 mangon
17/10 AnnaOctavia, Pixma
18/10 Snartså
19/10 Mia86a, SofieElise
21/10 Kinan, dirrtyharriet
22/10 korvstroganoff, Issari, Tiolina
23/10 heilena
26/10 Skuggviol, Linneaa96, lw12
28/10 cassandra92, Miichaella, JenniferBeckman , Tasha82
29/10 Albis, Sirest01, Kira16
30/10 Jagerika, Ardnas89, Minnie768
31/10 Em0ma
PLUS
Snöflingan28
LillaMy08 BIM-1
sarana BIM-4
Katten95
goaround BIM-6
Omstart2019 BIM-3
minimera BIM
Canama BIM +2 (el. BIM -1)
Eliiin BIM-2
Miccim BIM +2
Gud så härligt.. jag är ju på bim -5-4 idag och negativa tester.. det är ju nästan så man ser hoppet studsa iväg.. men skönt ändå att höra att du fick minus 2 dagar innan
Kunde inte hålla mig, är det bara jag eller är det ett svagt sträck??
Bim-3
Alltså jag undrar om jag ser i syne eller om de är för mkt önsketänkande, men är det verkligen två sträck? Tog testet iag på BIM +2.
Blir jag inte gravid denna månad ska vi ha en mini paus i november då vi ska åka utomlands med hela familjen och sambon.
Men hoppas ju men samtidigt så får det ta den tid den tar även om de är jobbigt.
Har bim 26/10
Faller jämnt bort från bim listan så gett upp att skriva in mig igen
Ni som redan fått plus här inne.
Vilket försök plussa ni på? :)
Igår kändes hopplös och jag blev helt inställd på att det bara är mensen som är på väg som ger alla symtom. Men jag tog ändå ett gravtest imorse och tycker mig se ett svagt, svagt, svagt sträck!
Samma dag min förra graviditet då jag plussade med ett mycket svagt sträck. Så håller tummarna och testar igen under helgen :) bim 16 oktober
(bim 13 enl 28 dagars, bim 16 enl 31 dagar. Väljer att köra efter 31 dagar då jag varit inställd på det hela tiden.)
[quote=79130832][quote-nick]Lisan101 skrev 2018-10-12 08:10:18 följande:[/quote-nick][/quote]
Yeay! Grattis! :)
Tror att jag är gravid :)
Var ett mycket tveksamt streck imorse så tog en ny test när jag kom hem från jobbet och det är absolut ett streck om än svagt. Jag är gravid! Wow!
Bim-1 enl min vanliga cykel, bim-5 enl Flo's beräkningar efter äl, var väldigt väldigt väldigt svagt på morgonen så tror Flo kan ha rätt även om de är riktigt tidigt. Plussade på bim-4 förra graviditeten.
Ett till
Jag väntar bim i dagarna men vet inte riktigt när.. fick ju positiva ältest för ca två veckorsedan och nu har älsmärtan kommit tillbaka och trodde min kropp lurade mig med förra ältesten (vi förlorade vår dotter i v 23 i augusti) och har inte fått tillbaka mensen så jag testa igen med ältest för skojsskull :-@
Jag väntar bim i dagarna men vet inte riktigt när.. fick ju positiva ältest för ca två veckorsedan och nu har älsmärtan kommit tillbaka och trodde min kropp lurade mig med förra ältesten (vi förlorade vår dotter i v 23 i augusti) och har inte fått tillbaka mensen så jag testa igen med ältest för skojsskull :-@
Tack <3
Nä jag tycker det är knas med två test som visar svagt, med olika test dessutom :-/ men man vet ju aldrig.. blir till att mysa med karln ändå ifall det är äl igen..
Tror dom mäter från 25