Inlägg från: Alllleee |Visa alla inlägg
  • Alllleee

Vi med BIM oktober 2018

Ja du.. jag känner precis som du. Går inte ens att förklara ibland hur man känner o mår och förstår sig inte på kroppen.

sommartjejen84 skrev 2018-10-19 15:22:28 följande:

Hur orkar man med detta månad efter månad? Vi har försökt i 10 månader nu. Jag har spottings flera dagar innan mens. Fick ljusrosa spottings i måndags som märktes när jag torkade mig bara, sedan har de ökat lite och nu har jag lite bruna spottings. I vanliga fall brukar jag märka av en ökning fram till BIM men de verkar hålla sig på en väldigt sparsam nivå. Hade BIM igår men fortfarande ingen ökning av spottarna eller mens. Jag vill testa men samtidigt inte, jag har trott att jag varit gravid innan och dagen efter testet har mensen kommit med besked så någonstans försöker jag bara tänka att det är mensen som är på väg så det är inte ens värt att ta ett test. Hur orkar man med denna berg och dalbana egentligen?

• Alllleee
    birrdie skrev 2018-10-24 19:41:05 följande:

Någon som har tips på bra gravid app? :)

Flo är en bra app! :D använder den nu, men i ?försöker bli gravid? man kan välja vad man vill den ska visa. Min kompis har den och hon är gravid och den har fungerat super bra för henne.
  • Alllleee

Ägglossning var om jag tolkade testen rätt, förra helgen. Nu fortsätter jag med dem (jag har många) och ska se om en stegring sker på dom, de kan ju visa positivt för graviditet. Haha. När man så gärna vill något XD

Jämfört igår och idag.

• Alllleee

Nej men gud vad störigt. Har någon samma problem med att få upp bilder?

[img=undefined]

J
  • Alllleee
    Jagerika skrev 2018-10-25 18:46:52 följande:

Det där är lätt positivt! Grattis!

Oj förlåt!! Ni missa texten där uppe, bilden kommi efter hand.. detta är ägglossningstest, men jag har haft äggslssning och nu börjar de stegra igen så jag hoppas att det är hcg hormonet som visas på ägglossningstestet.. tror det är för tidigt att testa grav test ..
Svar på tråden Vi med BIM oktober 2018