Inlägg från: Jessica Noel |Visa alla inlägg
  • Jessica Noel

Vi med BIM oktober 2018

HEJ vill gärna vara med har BIM 1/10

Va inte helt 100 på ÄL men runt den 17..

Detta blir min 3a om det tar sig men första för min sambo.. har 2 pojkar sen innan 9 och 7.5år

Jag gjorde ett test igår..

Kan liksom inte hålla mig haha..

Jag ser ett svagt streck, men inbillar mig nog .. när tänker ni andra testa som har BIM nu i början?

• Jessica Noel

Ja de är konstigt hur man letar efter minsta lilla känning..

Själv har jag kännt mig ömmande i hela tjejmagen och det brukar jag inte vara.. i 2 dagar nu har jag behövt sova middag.. vart extrem törstig och kanske lite ömmande tuttisar..

Jag kan ju se ett svagt streck men vågar liksom inte hoppas.. ska jobba inatt och tänker ta ett i morgon bitti.. kan inte hålla mig längre...

Jag har alltid haft regelbunden mens och äl... känner alltid av ägglossning. Men denna gången borde jag haft 3 äggöossningar isf HAHA ????????

Så nu vet jag inte alls helt plötsligt..

Sist jag blev gravid dock fick jag avsluta de då min förredetta man från ingenstans inte ville ha ett barn till fast vi försökte.. men då plussa jag 5 dagar tidigare och har haft samma cykel i 3 år nu efter de????

Och nästa ägglossning är min sambo bortrest ????

Så vi vill ha pluss imorgon bitti helst men kan ju vänta till måndag också hihi

• Jessica Noel

Sitter här på jobbet o blev så sugen på att göra mitt test.. men ska vänta tills imorgon.. men jag hade ett ägglosningstest i väska som jag gjorde ist..

Och det visade jätte positivt.. ?

Jag har läst nånstans att det kan göra det när.man är gravid men kan det också göra det om man inte är haha..

Galet att man inte kan vänta haha ????????

• Jessica Noel

God morgon har precis gjort test väldigt svagt streck... men hoppas verkligen...

Idag mår jag känner mig..

Svullen en speciell molvörk i magen inte dom mensvärk har lite ömmande tuttar som liksom längst in..

Men ska nog vänta till måndag på test igen va tror ni

Lägger in en bild

• Jessica Noel

fick sätta mig vid datan för att få in en bild=)
    det syns betydligt mer i verkligheten Obestämd

• Jessica Noel

det känns ju så..nu får man hoppas isf att det lilla fröet vill stanna =)Hjärta

Ska iaf ta ett på måndag och se.. ska försöka att inte tänka så mycket på det i helgen =)

• Jessica Noel
    Snöflingan28 skrev 2018-10-01 13:59:08 följande:

Bim idag och detta är testet från imorse. Är det dubbelt eller inbillar jag mig?!

Det är ett pluss Grattis
Svar på tråden Vi med BIM oktober 2018