Vi med BIM oktober 2018
Hoppar in här jag med då! :)
Tredje försöket för mig och sambon, första gemensamma. Jag har två barn sen tidigare :)
Har BIM 1/10.
Hoppar in här jag med då! :)
Tredje försöket för mig och sambon, första gemensamma. Jag har två barn sen tidigare :)
Har BIM 1/10.
29/9 Tasha82
1/10 Cassandra92, Pluviophile, Linneaa96, Z1987, MaalinJ, Ardnas89
2/10 lw12, Miichaella, minnie768
3/10 Canary, ero13, novemberregn, kstadtjej87
4/10 kira16, brallison, nr2år2019
5/10 Siri88, EliMil, Nobasil, minimera
6/10 Lilla Lina, Canama, LaLa90, Nova92
7/10 puffen2009
8/10 carola18, teresee
9/10 småfossingar, sparv, idaisraelsson
12/10 Lillva04
13/10 onlyme86, ksrg8887
15/10 Livethänder
16/10 mangon
17/10 AnnaOctavia, Pixma
18/10 Snartså
21/10 Kinan
22/10 korvstroganoff
23/10 heilena
Då har vi bim samma dag :)
Hoppas vi plussar nu!
Vi har försökt sen feb - 17 så vi är på alldeles för många försök. Vilket är ni på?
Ni med barn innan.
Hur gamla är dem?
Ja det är väldigt jobbigt. Känner inga symtom än så länge och är dessvärre ganska så säker på att det blir blanka test och mens i vanlig ordning i början på oktober.
Jag tycker mig ana lite stickningar i brösten idag men jag har känt symtom tidigare också så nu blir jag mest arg på mig själv eftersom jag är 100 på att det inte kommer bli något.
Ja vi har precis påbörjat en utredning. Min man lämnade spermaprov i april och ska lämna ett nytt nu i oktober. Jag lämnade mina första blodprover i måndags och vi har fått en tid till läkaren där vi ska gå igenom hur vi ska gå vidare. Så det känns skönt att vi är på gång :)
Hej tjejer. Jag la ju upp ett positivt igår . Testade med RFSU testa tidigt nu med morgon urin o fick negativt?? Men det kanske är sämre bara? Var billigare ? För ett positivt borde ju alltid va positivt .. ska ta ett digitalt om ett par dagar ?
BIM-4.. Känner vissa symtom så som konstant molvärk, mycket tröttare än vanligt, hungrig oftare och går på toa mer än vanligt.
Har inget test hemma, tänkte köpa ett idag. Dock är ju morgonurinen missad. Om jag håller mig några timmar, borde väl ett testa tidigt test funka om det skulle vara något? :)
fick sätta mig vid datan för att få in en bild=)
det syns betydligt mer i verkligheten
Hej när jag fick positivt igår så höll jag mig iallafall 4 timmar och drack typ ett glas vatten under tiden :)