Inlägg från: 1995lj |Visa alla inlägg
  • 1995lj

Vi med BIM oktober 2018

Hej!!! Jag PLUSSADE precis .. är i chock!! Har följt denna Tråd länge och läst vad ni skrivit vet inte varför jag inte gjor ett inlägg tidigare! Fick mens den 2e september så trodde det var alldeles för tidigt att plussa idag men kunde inte hålla mig!! Testade med ett test jag köpte på apoteket med rosa förpackning ?predictor early 6 dagar innan? ... ser ni sträcket ?! Lycka till allihopa. Jag vet inte riktigt när min mens skulle komma då detta var första försöket efter mensen kom igång efter ett missfall i vecka 11 i slutet på juli.

S
  • 1995lj
    Miichaella skrev 2018-09-26 21:19:11 följande:

Grattis! Vad har du för symptom? :)

Tack! <3 min sambo misstänkte jag var gravid sen några dagar så jag blivit mer svängig i humöret typ irriterad och inte vill vara lika mkt fysiskt nära o väldigt svag för lukter. Lite tröttare. Fick hastigt illamående förut också men gick över fort. Förra graviditeten hade jag jätte mkt tjocka vita flytningar också men inte fått det än iallafall.
  • 1995lj

Hej tjejer. Jag la ju upp ett positivt igår . Testade med RFSU testa tidigt nu med morgon urin o fick negativt?? Men det kanske är sämre bara? Var billigare ? För ett positivt borde ju alltid va positivt .. ska ta ett digitalt om ett par dagar ?

• 1995lj
    Jessica Noel skrev 2018-09-27 07:10:41 följande:

God morgon har precis gjort test väldigt svagt streck... men hoppas verkligen...

Idag mår jag känner mig..

Svullen en speciell molvörk i magen inte dom mensvärk har lite ömmande tuttar som liksom längst in..

Men ska nog vänta till måndag på test igen va tror ni

Lägger in en bild

Hoppas! Ser ingen bild! Men såg du ett svagt Så borde de ju vara positivt <3
  • 1995lj
    Jessica Noel skrev 2018-09-27 07:24:40 följande:

fick sätta mig vid datan för att få in en bild=)

det syns betydligt mer i verkligheten

Jag ser tydligt! :D
  • 1995lj
    Ardnas89 skrev 2018-09-27 07:23:39 följande:

Det sägs ju att ett positivt alltid är positivt. Ett negativt kan ju bli positivt sen :) håller tummarna!

Ja precis .. :) tack! <3
  • 1995lj
    Ardnas89 skrev 2018-09-27 07:26:17 följande:

BIM-4.. Känner vissa symtom så som konstant molvärk, mycket tröttare än vanligt, hungrig oftare och går på toa mer än vanligt.

Har inget test hemma, tänkte köpa ett idag. Dock är ju morgonurinen missad. Om jag håller mig några timmar, borde väl ett testa tidigt test funka om det skulle vara något? :)

Hej när jag fick positivt igår så höll jag mig iallafall 4 timmar och drack typ ett glas vatten under tiden :)
  • 1995lj
    Ardnas89 skrev 2018-09-27 07:29:10 följande:

Okej! Hur långt har du till BIM?

Vet inte exakt eftersom det var första mensen som kommit igång efter missfall o slutet av juli. Men fick mensen 2e september och innan hade jag en cykel på ca 30 dagar men der borde ju ha kortats ett par dagar då jag fick positivt igår? Så tippar på slutet av denna månaden elr precis i början av okt?
  • 1995lj

Såhär står det på testet när man kan testa med clearblue digital vecko test. Ska nog hålla mig ett par timmar och testa runt 13 tiden idag.

• 1995lj
    Miccim skrev 2018-09-27 08:51:18 följande:

Åh så spännande. Jag ska titta in här igen vid kl 13 för att se om du gjort en uppdatering. Jag tycker de digitala är så mycket bättre att ta då man slipper fundera på och tyda strecken. :)

Ja gör det hehe :) precis !! Har ni barn sen tidigare ? Jag har en dotter på 2,5 år hade vart så kul med ett juni lillasyskon.. ;)
  • 1995lj

Klantiga jag råkade visst lägga upp detta i september tråden ist...

vad tror ni? :(

• 1995lj
    gummsanmadde skrev 2018-10-03 11:28:09 följande:

Fick min mens nu, jag trodde verkligen att jag va gravid. Men tji fick jag. Jag känner mig exakt som jag gjorde när jag blev gravid med dottern men kroppen ville bara bråka med en.. jippi.

Kanske nästa månad blir det <3

Stort lycka till allihopa!!! Hoppas att ni få ett efterlängtat pluss snart!

Hej .. jag beklagar :( plussade den 26:e men började blöda igår .. och fortsatt idag .. så anar ett jätte tidigt missfall :( hade också gravid symptom som trötthet irration o illamående .. kram <3
  • 1995lj
    Miccim skrev 2018-10-03 13:21:04 följande:

Åh nej, tråkigt att du börjat på blöda.. Men vissa kan ju blöda även fast det inte blir missfall. Ska du göra ett nytt test framöver?

Hej. Jaa .. jag vet inte stramade till i underlivet igår några minuter innan blödningen. Är lite klumpar färskt blod känns som det är kört .. kommer nog ta ett test om några dagar för att se .. hur går det för dig? Var det inte du som hade senaste mens samtidigt som mig? <3
Svar på tråden Vi med BIM oktober 2018