Inlägg från: Snartså |Visa alla inlägg
  • Snartså

Vi med BIM oktober 2018

Jag har följt september-tråden på håll bara för att läsa om hur det går för alla. Det verkar också finnas ett sånt stöd och fin stämning bland alla så jag tänkte att jag hoppar in här. Det trodde jag inte att jag skulle göra i söndags när jag plussade. Men det går inte alltid vägen tyvärr och idag började jag blöda färskt blod (har bruna sprottningar tidigare, men tänkt att det lika gärna kunde avta) så jag tog ett nytt test som var tvärnegativt. Trodde inte att jag skulle ta det så hårt, men det känns i hjärtat. Så nu tänkte jag att jag hänger med er här. Plötsligt händer det säkert. Kanske redan i oktober. Bim 18/10.

• Snartså

Här var den senaste listan jag hittade i tråden (från i förrgår) så jag lägger till mig på den.

BIM lista

29/9 Tasha82

1/10 Cassandra92, Pluviophile

2/10 lw12, Miichaella

3/10 Canary, ero13, novemberregn, kstadtjej87

4/10 kira16, brallison

5/10 Siri88, EliMil, Nobasil

6/10 Lilla Lina, Canama, LaLa90, Nova92

7/10 puffen2009

8/10 carola18, teresee

9/10 småfossingar, sparv1

12/10 Lillva04

13/10 onlyme86, ksrg8887

18/10 elofdagny, Snartså

• Snartså

Det är många som plussat redan. Grattis!! Hoppas att allt går bra för er.

Jag hade äl två dagar senare än vad jag trodde (enligt äl-test), men eftersom jag hade en kemisk graviditet/supertidigt missfall förra månaden hade jag lite dålig koll. Därför är bim 20/10. Igår beställde jag ändå hem några test och tog ett redan på kvällen (RFSU) på äl +7 som visade ett svagt streck. Det gjorde att jag inte kunde vänta med mitt testa tidigt-test så tog det imorse och där var ljust, men tydligt streck. Vågar inte ropa hej med tanke på hur det gick förra månaden. Hoppas ändå att det går hela vägen den här gången.

Svar på tråden Vi med BIM oktober 2018