Inlägg från: Lala90 |Visa alla inlägg
  • Lala90

Vi med BIM oktober 2018

Hoppar in här jag med och hoppas att detta är månaden det äntligen blir ett plus på stickan <3

Bim-listan oktober

1/10 Cassandra92, Pluviophile

2/10 lw12, Miichaella

3/10 Canary, ero13, novemberregn, kstadtjej87

4/10 kira16

5/10 Siri88, EliMil

6/10 Lilla Lina, Canama, LaLa90

7/10 puffen2009

9/10 småfossingar

• Lala90
    Timal89 skrev 2018-09-13 21:54:21 följande:

Nån mer än jag som känner att de är lätt att nörda ner sig? Ägglossningstester och termometer. Nu är jag även sugen på rosenrot, bisolvon, munkpeppar, glidmedel som ska hjälpa till, progresteron-kräm och royal jelly haha. Har även börjar nojja mig att vi är för gamla (29&32) eller att jag har pco.

Haha inte lätt me alla tankar o funderingar när tiden går sååå sakta. Äl imorgon eller lördag.

Hahaha! Jag känner igen mig SÅ väl! Nu kör jag borago, apiforce och glidmedlet.. jag blir knäpp på mig själv men så har jag för dåligt tålamod och lite typ för negativt tänkande för att låta bli haha..
  • Lala90
    elofdagny skrev 2018-09-14 06:39:01 följande:

Hej!

Vi tänkte testa den nu i oktober.. har aldrig testat den innan så det ska bli intressant och se hur det går. Har du testat den?

Jaaa vad roligt! Vi också har inte testat förut heller. Ska bli spännande att se hur det går för oss, vi verkar vara iaf 3 st i denna tråd som testar
  • Lala90
    Canama skrev 2018-09-14 16:01:43 följande:

Ska också köra den första gången nu i oktober! Har CD8 på söndag så då börjas de :D

Åh vad kul!! inte minst nu när vi är fler som ska testa, ska bli görspännande känner jag, haha! Jag har CD8 imorgon lördag. Så.. trevlig helg till oss nu då, haha ;) :D
  • Lala90
    Canama skrev 2018-09-15 09:18:26 följande:

Härligt! Kul med flera som kör samma metod. Ska bli intressant att se hur många pluss vi får! Håll mig uppdaterad hur de går för er :). Vi ska som sagt börja imorgon och sedan börja ta ägglossningstest från tisdag. Jag har dock relativt bra koll på ÄL eftersom jag tempar väldigt länge men tänker ändå följa metoden slaviskt, man vet ju aldrig :D

Är rädd för att man ska bli osugen när de ska gå på schema bara, haha!Ska ni också köra sperm meets egg?

lw12 skrev 2018-09-14 22:29:31 följande:

Vi kör också på sperm meets egg, är på cd 11 idag. ÄL på måndag enligt Flo, får se om ägglossningstesterna säger samma :)

Lillva04 skrev 2018-09-15 10:09:56 följande:

Jag och sambon tänkte också köra sperm meets egg

CD 3 idag. Köpt hem massa ÄL stickor

elofdagny skrev 2018-09-14 21:36:44 följande:

Skoj, då följs vi åt!!

Vilket SMEM-gäng vi blev så himla kul! Och spännande som sagt!! Jag är också lite oroad för schemalagt mysande men vi testar.. :) Ska bli kul att följas åt, hoppas detta blir vår månad nu!! :) <3
  • Lala90

Kanske en görtöntig fråga men jag vill bara se hur ni andra tänker :) säg att ni ska mysa CD8 exempelvis men så jobbar sambon dag och ni kväll, vilket kanske leder till mys kl 23 eller så. Blir det för sent så att det inte räknas som den dagen eller tror ni inte att det spelar någon roll? Annars får vi gå upp o morgonmysa supertidigt istället haha... :)

• Lala90
    cassandra92 skrev 2018-09-15 11:00:11 följande:

Jag tänkte på det senast idag. Men jag tänker att det borde ju inte spela någon roll när på dagen man har sex? :)

Eller hur! Jag vill tänka så jag med, så länge jag inte hör annat så kör jag nog med det tänket.. :D
  • Lala90
    cassandra92 skrev 2018-09-15 11:49:32 följande:

Det enda som är är väl att man inte ska ha sex för tätt. Alltså iaf med 24 timmars mellanrum? Fick lite ångest imorse efter att jag och min man inte kunde hålla oss ifrån varandra trots att vi hade sex igår xD Vi kör på sex varje dag nu för att se. Har ägglossning imorgon enligt min app men känns som jag hade det redan i tisdags. Sjukt förvirrad :O

Hahaha! xD ni har ju iaf lusten, det är ett plus när man ska köra på så här ;) jag är så kluven, alla säger olika. Jag o sambon kör varannan o enligt ?SMEM? denna månad så kör vi varje dag nästa månad (om vi inte lyckas denna månad o ?får? mysa hur vi vill haha!) :D
  • Lala90
    cassandra92 skrev 2018-09-16 00:03:46 följande:

Jaa eller hur. Men ibland är det inte alls så haha! ;) Åh jag hoppas vi båda kan få mysa hur mycket vi vill för att vi väntar på bebis! :D Hoppas verkligen att så många som möjligt får plus i tråden!!! :)

Åh ja det hoppas jag med!! :?D hade varit helt underbart verkligen :?) <3
Svar på tråden Vi med BIM oktober 2018