Inlägg från: Onlyme86 |Visa alla inlägg
  • Onlyme86

Vi med BIM oktober 2018

1/10 Cassandra92, Pluviophile

2/10 lw12, Miichaella

3/10 Canary, ero13, novemberregn, kstadtjej87

4/10 kira16, brallison

5/10 Siri88, EliMil, Nobasil

6/10 Lilla Lina, Canama, LaLa90, Nova92

7/10 puffen2009

9/10 småfossingar

11/10 onlyme86

18/10 elofdagny[/quote]

• Onlyme86

La till mig på BIM-listan då kroppen beter sig precis som den gör innan mens. Tyvärr kommer mensen att börja i dag eller i morgon. Mycket tråkigt då kroppen verkligen lurade mig ordentligt till att det skulle ha tagit sig i förra månaden. Ledsamt men nu får vi gå vidare till nästa försök. Den här gången ska jag nog försöka att testa med äl-tester. Hur tänker ni andra med äl-tester?

• Onlyme86
    brallison skrev 2018-09-11 08:48:45 följande:

Ja, varit med om det - typ känt alla möjliga tecken på graviditeten och whoops dyker mensen upp...

Jag vill faktiskt inte använda ÄL-tester (inte än i alla fall) - tycker att man blir bara mer stressad och ängslig av det, känner mer press. Än så länge så tar vi det som det kommer (blir bara andra försök)

Haha man blir galen på hur kroppen kan luras. Så är det säkert. Kanske bäst att avvakta lite till för min del också med tester. Jag får fundera. Gillar inte om det skulle göra en mer stressad. Känner du tydligt av din ägglossning eller tempar du?
  • Onlyme86
    elofdagny skrev 2018-09-12 08:09:09 följande:

Usch, trist när man blir "lurad" av sin egna kropp. Den kan verkligen spela ett spratt med en när man letar efter tecken... Håller tummarna att mensen inte dyker upp ändå.

Haha jo tack. Tack snälla. Spännande att se när den behagar att komma om den nu gör det.
  • Onlyme86

[quote=79042935][quote-nick]Onlyme86 skrev 2018-09-11 08:39:16 följande:[/quote-nick]

Hoppas att jag har fått tag på den senaste BIM-listan. I dag kom mensen och en överjäklig mensmärta. Som om det inte vore nog med att få mensen liksom. Nåväl. Nya tag och lite senare BIM för min del.

1/10 Cassandra92, Pluviophile

2/10 lw12, Miichaella

3/10 Canary, ero13, novemberregn, kstadtjej87

4/10 kira16, brallison

5/10 Siri88, EliMil, Nobasil

6/10 Lilla Lina, Canama, LaLa90, Nova92

7/10 puffen2009

9/10 småfossingar

13/10 onlyme86

18/10 elofdagny

• Onlyme86
    elofdagny skrev 2018-09-13 06:24:20 följande:

Usch, mensvärk är inte å leka med alltså... hoppas det lugnar sig. <3

Tack snälla ???? :) Det brukar lugna sig såhär dag 2 på mensen.
  • Onlyme86
    elofdagny skrev 2018-09-18 06:45:09 följande:

Jag går nu och bara väntar på mensen. Borde komma imorgon eller övermorgon (brukar alltid vara regelbunden). Tänker börja med rosenrot och munkpeppar så fort den visar sig. Munkpeppar har jag hemma men får åka å handla rosenroten så fort det drar igång. Självklart hoppas jag att den inte dyker upp dock... har tappat alla "symptom" jag kände i förra veckan med blodsmak i munnen, illamående ngn gång ibland, svullna tuttar osv. Nu känner jag ingenting...

Usch, är sjukt nedstämd också. En kollega och vän gick bort i helgen i en olycka så känner mig allmänt chockad och förvirrad.

Åh nej. Beklagar.
  • Onlyme86
    elofdagny skrev 2018-09-20 05:05:17 följande:

Är lite i chock här hemma!

Vad hände där lixom?? Iiihhhh!!!

Åh se där! Vad roligt! Ett stort grattis :) :)
  • Onlyme86
    Canama skrev 2018-09-25 06:04:16 följande:

Hur går de för er -sperm meets eggare-? Vi har följt metoden slaviskt fram till nu då vi fått lite panik och kört på för fullt haha! NC vidhöll att ÄL skulle vara i måndags (CD16). Fick nästan positivt ÄL test i lördags, trodde de skulle vara positivt i söndags men då var de nästan blankt igen! Så funderar på om jag hade ÄL i lördags ändå.... och idag säger NC att jag hade ÄL i fredags?! På CD13. Aldrig haft ÄL så tidigt förut.. Vi har iallafall haft sex CD8, CD10, CD12, CD14,CD15, CD16..... Hoppas hoppas de räcker! Är orolig att jag int ens haft ÄL fast NC säger de? Men de är väl säkrast att tempaom man vill veta sin ÄL har jag förstått??

Än så länge händer det inte så mycket för oss mer än att vi kör på varannan dag. Just nu testar jag med digitala ägglossningstester. Ägglossning förväntas ske på fre 28/9.

Håller tummarna för er! Men hur ser tempen ut för din del? Har den ökat?
  • Onlyme86
    Teresee skrev 2018-09-25 13:06:10 följande:

Glad gubbe imorse så nu är det bara ligga ligga ligga och hålla tummarna!! :)

Härligt med glad gubbe :) Väntar själv på min. Haha väntan känns som en evighet.
Svar på tråden Vi med BIM oktober 2018