Inlägg från: lovely92 |Visa alla inlägg
  • lovely92

Vi med BIM oktober 2018

Hej!!

Jag hoppar gärna in i denna tråden. Slutade med cerazette i början på augusti. Fick tillbaka min riktiga mens idag ungefär en månad efter sista p-pillret. Är 26 år gammal o killen är 36 år. Vi har precis flyttat till en större lägenhet för att vi vill att familjen ska kunna växa här. Vi försöker nu skaffa vårt första barn o de känns underbart. Hoppas de tar sig fort så vi får våran egna family Snart ????

Har BIM den 9 oktober

• lovely92

Heej !!

Jag hoppar gärna in i denna tråden. Slutade med cerazette i början på augusti. Fick tillbaka min riktiga mens idag ungefär en månad efter sista p-pillret. Är 26 år gammal o killen är 36 år. Vi har precis flyttat till en större lägenhet för att vi vill att familjen ska kunna växa här. Vi försöker nu skaffa vårt första barn o de känns underbart. Hoppas de tar sig fort så vi får våran egna family Snart!!!

Har BIM den 9 oktober

• lovely92

Hej , slutade med p-piller den4 augusti. Har haft en riktig mens efter piller avslutet. Skulle haft min mens typ nu igen men gjorde detta test idag o fick såhär som på bilden. Är de positivt trots att strecket är så ljust ?? Vågar inte tro att de är positivt då vi har en oerhörd barnlängtan

Svar på tråden Vi med BIM oktober 2018