Mamma 14 i scerige
Det räknas som våldtäkt att ha sex med någon som är 14år. Barnäktenskap är också förbjudet. Så jag hoppas dom tar barnet ifrån dom.
Det räknas som våldtäkt att ha sex med någon som är 14år. Barnäktenskap är också förbjudet. Så jag hoppas dom tar barnet ifrån dom.
För vem skulle det vara det bästa? Föräldrarna? Barnet? För DIG?
De föräldrarna som tillåtit detta borde ha ett rejält fängelsestraff. Fy fan säger jag bara. En fjortonårig flicka ska inte vara gift, och tre års åldersskillnad är mycket i den åldern. Stackars flicka!
Brottet våldtäkt mot barn är begånget i annat land och det är osäkert om man kan väcka åtal på det.
Vem ska försörja allihop?
Hennes mans pappa?
Om man ska ta hit folk så brukar migrationsverket ha vissa krav på att man har tillräckligt stor bostad och kan försörja personen man tar hit.
Alltså borde svärfar försörja dem. Hoppas innerligt att inte staten ska stå för kalaset.
Nej men nu finns redan barnet och där de kommer ifrån kanske det inte är så otroligt konstigt att få barn i den åldern. Att barnet skulle må bättre av att bli fråntagen sina föräldrar är ju inte alls självklart bara för att någon sdtönt på fl tycker det.