• Anonym (H)

Mamma 14 i scerige

Det räknas som våldtäkt att ha sex med någon som är 14år. Barnäktenskap är också förbjudet. Så jag hoppas dom tar barnet ifrån dom.

• Anonym (H)
    Anonym (S) skrev 2018-09-03 13:39:44 följande:

För vem skulle det vara det bästa? Föräldrarna? Barnet? För DIG?

Barn ska inte ha barn.
  • Anonym (H)
    Anonym (B) skrev 2018-09-04 16:57:15 följande:

De föräldrarna som tillåtit detta borde ha ett rejält fängelsestraff. Fy fan säger jag bara. En fjortonårig flicka ska inte vara gift, och tre års åldersskillnad är mycket i den åldern. Stackars flicka!

Vi får va glada över att det bara var tre års åldersskillnad. Dom flesta brukar ju giftas bort sin sina föräldrars bröder, där kan åldersskillnaden vara 20+.
  • Anonym (H)
    Anonym (Soc) skrev 2018-09-04 19:56:33 följande:

Brottet våldtäkt mot barn är begånget i annat land och det är osäkert om man kan väcka åtal på det.

Så du är så naiv att du tror att han kommer sluta ha sex med henne när dom kommer till Sverige?
  • Anonym (H)
    Anonym (Lila) skrev 2018-09-04 20:52:30 följande:

Vem ska försörja allihop?

Hennes mans pappa?

Nej Sverige antagligen.
  • Anonym (H)
    Anonym (Lila) skrev 2018-09-04 23:30:53 följande:

Om man ska ta hit folk så brukar migrationsverket ha vissa krav på att man har tillräckligt stor bostad och kan försörja personen man tar hit.

Alltså borde svärfar försörja dem. Hoppas innerligt att inte staten ska stå för kalaset.

De brukar ofta stå så fint när det handlar om anhöriginvandring att dom ska försörja dom anhöriga osv. Men sanningen är ju att när dom fått uppehållstillstånd kan dom börja kräva saker av Sverige, bidrag och boenden. Så i slutänden är det vi som betalar för det.
  • Anonym (H)
    Anonym (S) skrev 2018-09-05 10:54:50 följande:

Nej men nu finns redan barnet och där de kommer ifrån kanske det inte är så otroligt konstigt att få barn i den åldern. Att barnet skulle må bättre av att bli fråntagen sina föräldrar är ju inte alls självklart bara för att någon sdtönt på fl tycker det.

Vem har sagt att jag röstar på SD? Jag anser inte att svenska barn ska ha barn heller, så vilket parti röstar jag på då? Du får inte ihop det särskilt då längre va? Ta dina förutfattade meningar o knip igen kakintaget.
Svar på tråden Mamma 14 i scerige