Inlägg från: Anonym (Björn) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Björn)

Skulle du hjälpa en deprimerad kille med sex?

Anonym (Sanne) skrev 2018-09-01 00:01:55 följande:

hmmmm.... jag är ensamstående, fulltidsarbetande utan familj i närheten. Får ofta ge mig själv lavetter på kvällen för att inte bryta ihop.

Skulle du kille kunna komma hem till mig och välgörenhetsstäda eller välgörenhetsbarnpassa så jag får en andpaus för en gångs skull och må lite bättre?

Vill du byta tjänster?

Märkligt, ALLA på FL tror det är TS det handlar om när någon startar ett ämne.

Det kanske det är, men kan handla om en helt annan person.

Har inte skrivit att det är jag det handlar om.
  • Anonym (Björn)
    Meriall skrev 2018-09-01 00:08:44 följande:
    Då förstår jag inte frågan. Han tycker att jag är attraktiv, jag tycker att han är det. Vad är problemet? Dvs varför skulle jag inte vilja ha sex med just honom tänker du? Vad är haken i frågan?
    Ja, ni accepterar varandras utseende, men finns inga känslor. Och han behöver närhet/sex för att må lite bättre.

Skulle ge honom energi att ta nya tag i livet!
  • Anonym (Björn)
    Meriall skrev 2018-09-01 00:26:33 följande:
    Mja för att jag ska bli attraherad måste någon känsla finnas och även om den bara är att han är en fin person så kan det ju bli ngt mer. Hade han varit öppen för en fortsättning om känslor uppstod så absolut men om han hade sagt att nej han kan absolut inte få känslor/helt ointresserad av ngt sånt så nej. Men om det är öppet för att se vad som händer så visst.

Handlar frågan egentligen om man kan tänka sig att ha ett ons? Eller? Jag förstår inte vad hans närhets/sexbehov har med det att göra. Antingen är han attraktiv eller inte. Förmodligen är det ett plus att han inte har legat runt mkt.
    Killen vill ha sex, men inte förhållande.
  • Anonym (Björn)
    DeathByPickles skrev 2018-09-01 00:34:48 följande:

Killen vill inte bara ha sex, säger du ju. Han vill ha hjälp med sin depression, och får han inte sex tänker han ta livet av sig. 

Inte de mest sunda premisser att hoppa isäng på. 

Överdrev. Han tänker inte avsluta livet. Men han behöver sex.
  • Anonym (Björn)
    DeathByPickles skrev 2018-09-01 00:56:27 följande:

Behöver sex för att.... annars händer vad, precis? 

Och vad garanterar att han kommer att må tippetopp efter den där enda "härliga" gången med en tjej som ställer upp för att hon inte står ut med att se honom så olycklig - oavsett om hon själv verkligen är tänd eller inte? Självrespekten måste verkligen vara på topp. Kräks
    Räcker det för att dra honom upp ur ett märker som förmodligen beöver medicinering och terapi, eller kommer han att vilja ha barmhärtighetssex nästa månad igen... och nästa.... och nästa? 

Det är helt enkelt hittepå att ett barmhärtighetsligg skulle kunna lyfta en deprimerad människa. Är man deprimerad beror det på andra saker än brist på snusk, och det är rätt förringande av diagnosen att påstå att ett random knull skulle vara bot.  

Vi säger såhär. Han är oskuld och förtvivlad. Han vill få det gjort, men inte med vem som helst.
  • Anonym (Björn)
    Tecum skrev 2018-09-02 19:36:05 följande:
    Men enligt TS har personen i fråga "aldrig sett en fitta" så då handlar det om att inviga någon i sexlivet
    Ja, han mår väldigt dåligt över att vara oskuld. Och han vill inte ha sex med vem som helst, bara någon han är trygg med.
  • Anonym (Björn)
    Anonym (Kräk) skrev 2018-09-03 08:07:40 följande:
    Har han provat antidepressiva?
    Nej, han tycker SSRI är ett personligt misslyckade. Han utesluter dock inte att han snart behöver dem för att kunna fungera.
    Han tycker också att runka är ett fattigt och ensamt nöje.
  • Anonym (Björn)
    DeathByPickles skrev 2018-09-03 23:13:46 följande:
    Den här människan verkar (utefter beskrivningen vi fått) ha betydligt större problem än brist på sex. Absolut inte en lämplig knullpartner. 
    Alla varningsklockor klingar. 
    Men kan du inte åtminstone ge honom en hjälpande hand?
  • Anonym (Björn)
    Anonym (anonym) skrev 2018-09-04 20:24:53 följande:
    Du tycker att ytligt bekanta ska ge en hjälpande hand till killar som är deprimerade för att de inte hittar någon som vill ha sex med dem?
    Varför skulle någon ge hjälpande händer i form av sex till människor de inte är intresserade av att ha sex med
    Men om det är en livshotande situation?
    Hjälpa till att släcka elden.
  • Anonym (Björn)
    Anonym (Kräk) skrev 2018-09-04 20:32:28 följande:
    Det är ingen livshotande situation! Punkt!
    Läste ett domstolsprotokoll där GM menade att han var i "akut sexnöd" och därför begick våldtäkt.

Så kan vara ett väldigt kritiskt tillstånd.
  • Anonym (Björn)
    Anonym (anonym) skrev 2018-09-04 20:40:30 följande:
    Är det en livshotande situation söker man vård eftersom det är vården som är experter på diverse livshotande tillstånd
    Kan han få en hjälpande hand på akuten mot akut sexbrist?
    En sjuksköterska som ställer upp och drar i den?
  • Anonym (Björn)
    Anonym (GL) skrev 2018-09-04 20:43:39 följande:
    Nu är tråden anmäld. Den hör hemma i sandlådan.

Om inte i papperskorgen.
    Varför då?
  • Anonym (Björn)
    Scoops skrev 2018-09-04 21:16:39 följande:

Nej det skulle jag inte.

Tror absolut inte på quick fixes. Han har nog bara snöat in på att sex skulle vara lösningen på alla problem. Typ som att köpa en ny kostym helt plötsligt skulle ge mig arbetet jag drömmer om och bota cancer.

Men fitta skulle öka självkänslan. Såklart han vill debutera.
  • Anonym (Björn)
    Scoops skrev 2018-09-05 10:42:37 följande:
    Fitta ökar inte självkänslan. Det måste vara bland det dummaste jag hört! Varken kukar eller fittor har sådana hitte-på egenskaper.
    Jo, men känsla av att ha sexdebuterat skulle kunna innebära en stor lättnad för honom.
  • Anonym (Björn)
    Anonym (Kräk) skrev 2018-09-05 21:26:58 följande:
    Det är hans problem. Han får lära sig att göra sig attraktiv eller vara utan. Enkelt!
    Varför inte vara lite barmhärtig?
    Tänk när du får se hans leende efter han kommit. En fin belöning!
  • Anonym (Björn)
    Anonym (Kräk) skrev 2018-09-05 21:36:07 följande:
    För att han inte förtjänar det. För att han är en gnällspik. För att han är du.
    Ja, precis. Handlar om mig.
  • Anonym (Björn)
    Anonym (anonym) skrev 2018-09-05 21:50:17 följande:
    Det är ingen belöning att se någon le 
    Att göra någon glad är väl det finaste man kan göra?
Svar på tråden Skulle du hjälpa en deprimerad kille med sex?