Skulle du hjälpa en deprimerad kille med sex?
Intressant tråd. Ser att det finns en motsvarande där det frågas om men man kan tänka sig att hjälpa sexlös kvinna.
Kvinnor, vad tänker ni om det TS skriver?
Intressant tråd. Ser att det finns en motsvarande där det frågas om men man kan tänka sig att hjälpa sexlös kvinna.
Kvinnor, vad tänker ni om det TS skriver?
Nej, det skulle jag inte
Möjligen, under vissa omständigheter. Om jag var singel och det var en god vän som jag kände väl och gillade.
Men frågan är vilken nytta det skulle göra? Att få mercysex är på sätt och vis mer förnedrande än att vara utan. Att någon ställer upp bara för att vara hygglig, men utan känslor? Att ta emot välgörenhet?
Om killen var oskuld och ville bryta den barriären, det traumat, hade jag mer förståelse för det.
Om killen är snygg och vi båda vill ha sex. Jag skulle däremot inte "hjälpa" någon med sex bara för att de är nere pga sexbrist.
Jag har gjort det med en vuxen deprimerad och helt oerfaren man vilket framkom när vi väl hade sex. Själv är jag frigjord av mig, helt oblyg och tycker sex handlar om njutning och utan prestation.
Försökte ge honom hans livs bästa upplevelse, efteråt sköt han helt bort mig med hänvisning till sin utmattningsdepression och jag ångrar alltihop nu. Har aldrig känt mig så bortgjord och då har jag gjort rätt shady grejer sexuellt.
Nja snarare att jag gick på skiten.
Han utgav sig för att vara supercharmig och verkade vara en riktigt mysig kille, suggererade allt möjligt och var generellt väldigt på. Magkänslan sade väl att jag borde skippa det men sedan sågs vi, för sex, och det blev som det blev. Sedan hade han inte ens artigheten att runda av snyggt, jag fick fråga, och jag kände mig riktigt kass. Och dum. Är inte alls van med det, och som sagt, då har jag sett ett och annat.
Är nog mest besviken på mig själv.
Fler tankar och åsikter om ämnet?