Inlägg från: Anonym (SD 2018) |Visa alla inlägg
  • Anonym (SD 2018)

Skulle du hjälpa en deprimerad kille med sex?

Det skulle jag göra under förutsättning att jag var kåt på honom naturligtvis. Sex är en avslappningsmetod för att frigöra ämnen som gör kroppen gott. Mer sex åt killarna :)

• Anonym (SD 2018)
    Anonym (anonym) skrev 2018-09-02 16:52:31 följande:

Fast frågan är inte att hjälpa honom för att du är attraherad av honom utan frågan gäller att ha  sex med honom utan intresse för honom för att han är deprimerad 

Ja och det skulle jag ja gjort så länge jag blivit monsta sexuellt upphetsad. Om det mot all förmodan inte skulle vara så för en jättekpt person som jag så nej.
  • Anonym (SD 2018)
    Anonym (Nope) skrev 2018-09-02 17:38:37 följande:

Har du bytt kön?

Eller är du bisexuell?

Vadå bytt kön??
  • Anonym (SD 2018)
    Anonym (anonym) skrev 2018-09-02 17:44:16 följande:

Fast parametern är att det inte är något intresse utan sexet är för att vara snäll mot den där ensamma mannen som är deprimerad för att han aldrig kommer nära sex på utan att någon har sex med honom av medlidande. Hade någon blivit intresserad skulle han ju inte behöva sex av medlidande meddmänniskor

Sexuell attraktion är mer komplicerad än så. Men utgår man från att det är en alldaglig kille utseendemässigt så varför inte? Sedan är jag ett undantag där, tror de flesta resonerar annorlunda och inte föredrar kravlöst sex för att bli kåta utan vill gärna vara det innan.
  • Anonym (SD 2018)
    Anonym (anonym) skrev 2018-09-02 17:51:55 följande:

Står ju i Ts att det är fråga om att hjälpa kilen med sex man behöver liksom inte hjälpa om man är attraherad

Och där tillhör nog jag undantagen som hade gjort det, så länge han ser ur som vem som helst.
  • Anonym (SD 2018)
    Anonym (Nope) skrev 2018-09-02 18:30:05 följande:

Du kanske är bi? Inget fel med det men lite oväntat pga att du gillar SD...

Alla på FL vet att du är man.

På viket sätt påverkas min åsikt av vilket kön eller sexuell läggning jag har? Om "alla på FL" är du bör du överväga omvärdera din självbild.

Och så är det sverigedemokrater som benäms fördomsfulla...
  • Anonym (SD 2018)
    Anonym (anonym) skrev 2018-09-02 18:43:02 följande:

Fast den där killen som undrar om ytlig bekant kan tänka sig ha sex för att han är deprimerad pga avsaknad av sex lär ju knappast varken vara eller uppföra sig som vem som helst för då skulle han någon gång kunnat hitta någon som skulle vilja ha sex utan av medömkan

Säger du och ditt amatörmässiga tolkningsföreträde det? Jag föredrar ditt vanliga nick.
  • Anonym (SD 2018)
    Anonym (anonym) skrev 2018-09-03 19:20:07 följande:

Självklart är killen som vill att bekant ska sex med honom för att han inte kan attrahera någon som vill ha sex med honom inte fungerande eftersom fungerande människor inte ens skulle komma på tanken att människor ska ha sex för att de ska bli glada. 

Så människor som är kk med någon är inte fungerande? Enligt ditt amatörmässiga tolkningsföreträde vill säga. Föredrar fortfarande ditt vanliga nick.
  • Anonym (SD 2018)
    Akira Öken skrev 2018-09-03 20:10:32 följande:

Den avgörande skillnaden är att en kk-relation bygger på ömsesidig attraktion.

Du ifrågasätter fel person. Definitionen av kk är i närheten av en bekant man har sex med. Det är anonym/S, inte jag, som pekar på att man då inte är en fungerande människa.
  • Anonym (SD 2018)
    Anonym (anonym) skrev 2018-09-03 20:39:27 följande:

Inte är man kk med någon man inte har ömsesidigt sex. Killen i Ts lär ju inte vara material för ömsesidigt sex med tanke på att ingen vill vara kk eller ens ha sex med honom utan att locka med att det skulle vara en god gärning 

Vad vill du ha sagt? Egentligen.
  • Anonym (SD 2018)
    Anonym (anonym) skrev 2018-09-03 20:43:19 följande:

kk är inte i närheten av bekant som offrar sig och har sex för att lindra depression hos bekant som inte kan få någon intresserad  av ens närhet, annars hade ju personen fixat någon som ville ha sex med honom som kk

Jag föredrar fortfarande ditt vanliga nick.
  • Anonym (SD 2018)
    Anonym (Hans Klinga) skrev 2018-09-03 23:25:15 följande:

Nutidens kvinnor är lata, bortskämda, otacksamma och krävande.

Majoriteten av de svenska ja, håller med.
  • Anonym (SD 2018)
    Anonym (anonym) skrev 2018-09-04 09:24:30 följande:

Det är alltså lathet, bortskämdhet och otacksamhet att inte erbjuda sympatisex till deprimerade bekanta

Nej. Det där är mer förhållningssättet till vardags.
  • Anonym (SD 2018)
    Anonym (anonym) skrev 2018-09-04 11:20:29 följande:

Förhållningssättet att inte leta rätt på ensamma deprimerade killar och ha sympatisex med dessa?

Det är inte bortskämdhet att intressera sig för människor man attraheras av och undvika de man inte tycker är intressanta att umgås med

Övertygad om att signaturen Hans Klinga är på samma linje som jag och menar att det är en beskrivande bild ur ett vardagsperspektiv.
  • Anonym (SD 2018)
    DeathByPickles skrev 2018-09-04 22:20:28 följande:

Jag kan kanske googla fram några telefonnummer till samtalskontakter eller vc om han inte förmår göra det själv?

Det vore väl vänligt.
  • Anonym (SD 2018)
    Anonym (anonym) skrev 2018-09-05 21:50:17 följande:

Det är ingen belöning att se någon le 

Vad är ett leende? En fin gest som utstrålar olika saker, tacksamhet, glädje, lättnad, uppgivenhet till och med. Kan mycket väl varaen uppskattande gest mer än belönande.

#förändringpåriktigt
Svar på tråden Skulle du hjälpa en deprimerad kille med sex?