Inlägg från: Anonym (hmm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (hmm)

Skulle du hjälpa en deprimerad kille med sex?

Jag begriper mig inte på sådana här trådar. Är det bara oskulden man vill bli av med, kan man ju köpa sex. Man kan inte förvänta sig välgörenhetsknull. Om båda vill så visst, men då är det väl som vilket ligg som helst? Här verkar det istället handla om att någon ska "ställa upp". Nej, då kan man lika gärna betala för det, även om jag inte tror att det löser en depression.

• Anonym (hmm)
    Anonym (kanske?) skrev 2018-09-02 07:28:57 följande:
    Jag tror jag begriper mig på det. Killen mår dåligt över att han aldrig får sex, så han tycker att en tjejkompis eller liknande tjej som han har en vänskaplig relation med skulle kunna hjälpa honom och ha sympatisex eftersom de är kompisar. Som en slags tjänst i stil med "kan du hjälpa mig att flytta?". Anledningen till att han inte vill köpa sex istället gissar jag är att han känner sig trygg med henne och vågar inte köpa sex av någon han inte vet var det är för person.

Men sex funkar ju inte på det sättet. Sex har man för att båda vill, inte bara för att göra någon en tjänst. Det klart att han kan kolla om hon är intresserad, men inte framställa det som att hon borde ställa upp för hans skull.
  • Anonym (hmm)
    Anonym (Björn) skrev 2018-09-02 19:51:56 följande:
    Ja, han mår väldigt dåligt över att vara oskuld. Och han vill inte ha sex med vem som helst, bara någon han är trygg med.

Då får han försöka hitta någon han känner sig trygg med som vill ha sex med honom. Mår man så dåligt över att vara oskuld borde man för övrigt inte vara kräsen.
Svar på tråden Skulle du hjälpa en deprimerad kille med sex?