Inlägg från: Anonym (anonym) |Visa alla inlägg
  • Anonym (anonym)

Skulle du hjälpa en deprimerad kille med sex?

Anonym (Björn) skrev 2018-08-31 19:55:00 följande:
    Låt oss säga att du är singel och träffar en kille, på något sätt, som saknar spänning och sex så mycket att han blivit deprimerad av avsaknad.

Alltås, ni känner varandra lite genom exempelvis gymmet eller annan aktivitet.

Snäll och ärlig kille. Fin människa. 

Skulle du då kunna tänka dig att hjälpa honom med sex en gång för att han skulle må bättre?

Vi kan kalla det sympati- eller kompissex.
    Det är sjukvården som kan hjälpa till med depressioner.
    Sex en gång med ytlig bekant är inget botemedel mot depression dessutom finns är sex med någon man inte attraheras av inget som känns bra
  • Anonym (anonym)
    Anonym (Björn) skrev 2018-08-31 21:04:30 följande:
    Förstår att du inte villa ligga med någon du finner attraktiv.
    Men du förväntar dig att någon från ett gym. ska ha sex med någon den bytt några ord med på ett gym ska göra det för att vara snäll
  • Anonym (anonym)

Vården borde ta detta problem genom att erbjuda kemisk kastration till de som är deprimerade för att ingen vill ha sex med dem samt då terapi så att de hittar andra värden i livet som är uppnåeliga. Är ju dumt att bevara sexdrift hos de som inte klarar av att stilla denna drift utan hjälpande människor

• Anonym (anonym)
    Anonym (SD 2018) skrev 2018-09-02 16:49:46 följande:
    Det skulle jag göra under förutsättning att jag var kåt på honom naturligtvis. Sex är en avslappningsmetod för att frigöra ämnen som gör kroppen gott. Mer sex åt killarna :)
    Fast frågan är inte att hjälpa honom för att du är attraherad av honom utan frågan gäller att ha  sex med honom utan intresse för honom för att han är deprimerad 
  • Anonym (anonym)
    Anonym (SD 2018) skrev 2018-09-02 16:55:09 följande:
    Ja och det skulle jag ja gjort så länge jag blivit monsta sexuellt upphetsad. Om det mot all förmodan inte skulle vara så för en jättekpt person som jag så nej.
    Fast parametern är att det inte är något intresse utan sexet är för att vara snäll mot den där ensamma mannen som är deprimerad för att han aldrig kommer nära sex på utan att någon har sex med honom av medlidande. Hade någon blivit intresserad skulle han ju inte behöva sex av medlidande meddmänniskor
  • Anonym (anonym)
    Anonym (SD 2018) skrev 2018-09-02 17:46:57 följande:
    Sexuell attraktion är mer komplicerad än så. Men utgår man från att det är en alldaglig kille utseendemässigt så varför inte? Sedan är jag ett undantag där, tror de flesta resonerar annorlunda och inte föredrar kravlöst sex för att bli kåta utan vill gärna vara det innan.
    Står ju i Ts att det är fråga om att hjälpa kilen med sex man behöver liksom inte hjälpa om man är attraherad
  • Anonym (anonym)
    Anonym (SD 2018) skrev 2018-09-02 17:55:47 följande:
    Och där tillhör nog jag undantagen som hade gjort det, så länge han ser ur som vem som helst.
    Fast den där killen som undrar om ytlig bekant kan tänka sig ha sex för att han är deprimerad pga avsaknad av sex lär ju knappast varken vara eller uppföra sig som vem som helst för då skulle han någon gång kunnat hitta någon som skulle vilja ha sex utan av medömkan
  • Anonym (anonym)
    Tecum skrev 2018-09-02 18:45:19 följande:
    Men kroppslig fixering är inget som bara gäller män, hur många kvinnor har inte skrivit här om bröststorlek, blygdläppar, längd och allt möjligt annat.

TS har inte sagt något om att kvinnan ska göra något mot sin vilja, tanken är såvitt jag begriper att hon ska se det som spännande att inviga en oerfaren kille i sexlivet. Även om det är helt otänkbart för dig - och det respekterar jag - så finns det säkert kvinnor som kan tänka sig att göra det. Men de vågar väl inte skriva här då de genast blir nedsablade av den moraliska majoriteten.

Sen blir jag förvånad över att så många tycker att han ska köpa sex, ska vi tillåta prostitution i landet?
    Tanken är inte att inviga någon utan att vara snäll och hjälpa någon som är deprimerad för att ingen vill ha sex med personen eftersom personen uppenbarligen inbillar sig att detta skulle hjälpa mot depression. 
  • Anonym (anonym)

Det naturliga urvalet och våra urtida instinkter säger att vi inte är beredda att ha sex med de som tror lite välgörenhetssex är vad de behöver för att må bra

• Anonym (anonym)
    Anonym (Björn) skrev 2018-09-02 19:51:56 följande:
    Ja, han mår väldigt dåligt över att vara oskuld. Och han vill inte ha sex med vem som helst, bara någon han är trygg med.
    Då får han väl se till att hitta någon som är intresserad av att ha sex med honom för hur ska han va trygg med någon han inte känner och umgås med och hur tänker han framföra sin förfrågan utan att bli fullständigt utskrattad av alla 
Svar på tråden Skulle du hjälpa en deprimerad kille med sex?