Inlägg från: UlfGöteborg |Visa alla inlägg
  • UlfGöteborg

Visa upp sig

Hej TS,
    Härligt med en kvinna som inte har något emot (snarare tvärt om, haha) att visa sina behag. Men som vissa skrivit ovan måste man också vara försiktig. Dels för sin egen säkerhet men också så inte andra tar illa upp.
    Därför gillar även jag nakenbad. Där är det liksom inget snack. Alla är ju nakna. Sedan kan man prova att visa lite extra och se om man får respons. I så fall kan man gå vidare som TS beskriver. Men lite samma sak här, man får se till att andra inte tar illa upp. Skall man onanera eller sexa skall det göras diskret. Nu börjar väl säsongen ta slut, men hade gärna sett dig på ett nakenbad annars Flört. Om du är fortsatt sugen att visa upp dig när hösten faller på kan jag rekommendera bastulandskap i Tyskland. Där är det alltid naket och mixat Glad. Hör av dig om du vill veta mer.

• UlfGöteborg
    jos79 skrev 2018-08-30 00:02:22 följande:

Visa upp kanske jag inte är så himla van vid eller har gjort direkt men visst är det spännande att byta bikinitopp på badstranden och fundera på om någon kikade.

Kul att du tycker det är spännande. Tyvärr är det ju ovanligt att kvinnor helt skippar bikinitopparna på badstränderna nu för tiden. Annars hade jag uppmanat dig att helt skippa toppen. Istället, ta ut svängarna lite extra och våga dig till ett nakenbad. Det skulle du garanterat tycka är spännande.
Svar på tråden Visa upp sig