Inlägg från: Anonym (1177) |Visa alla inlägg
  • Anonym (1177)

Blindtarmsinflammation???!

Ring 1177 och få råd av dom idag, nu,  skulle inte vänta till Måndag för att åka till VC. Dom kan ändå inte göra någonting om det skulle vara blindtarmsinflammation då det oftast måste opereras. 

• Anonym (1177)
    Annkatrin2890 skrev 2018-08-25 18:25:36 följande:

Min temp går lite upp och ner, fryser dock väldigt mycket, kan fråga mamma om att ringa 1177, smärtan är kvar, mår mer illa än vanligt

Fast varför måste du fråga din mamma om du kan ringa 1177? Du kan göra det själv, du är såpass gammal. 
  • Anonym (1177)
    Annkatrin2890 skrev 2018-08-26 11:00:10 följande:

Ska till lättakuten (akuten på en vårdcentral) det misstänks en inflammation någonstans eller muskelbristning (känns lite omöjligt då jag inte hade rört mig på något sätt jag skulle kunna skadas på i sammanhäng att jag fick ont) men men, ska försöka hålla detta uppdaterat

Ja, uppdatera oss sen! Lycka till. 
  • Anonym (1177)
    Annkatrin2890 skrev 2018-08-26 18:18:42 följande:

Så är hemma nu, symptomen jag berättade om var verkligen misstänktsamt men när dom väl kände och så trodde dom inte att det var blindtarmen längre, kom hem två timmar senare med 3 stick i armvecken och inget fel hittat, dom vet absolut inte varför jag har ont eller mår illa men skulle komma tillbaka om det blir akut värre men dom misstänker ingenting just nu

Tack för att du uppdaterade oss och hoppas att du mår bättre snart! 
Svar på tråden Blindtarmsinflammation???!