• EnBlivandeWestring

Skåningar i bebisverkstaden

Hej hej. Jag är 27 år och bor i Landskrona. Tänkte se om vi inte kunde samla några Skåningar som försöker bli gravida här? 
    Ifall vi skulle bli gravida med inte allt för stort mellanrum så hade det ju varit trevligt att ha gravidträffar/lekträffar. Själv har jag inte allt för många vänner och allra minst som har barn/planerar barn så detta hade varit kul för i alla fall mig. 

Någon skåning som vill följa med på resan?

Kärlek till er
  • Svar på tråden Skåningar i bebisverkstaden
  • TeamNikSan

Och Hej till alla i tråden, samt tack och lycka till till er med. Hoppas att vi alla kommer får vårt efterlängtade plus inom en snar framtid =)

*Längtar efter att bli tre*
  • Victoria88

Jag hänger gärna med.

Blev gravid i juni men fick missfall i början på augusti
    Men nu har vi börjat igen, precis haft ÄL och då har vi kört på som vanligt :)
    Så vi får hålla tummarna, att det håller sig den här gången. man har ju läst att det är vissa som har blivit gravida direkt efter ett missfall, så ni får hålla tummarna :)

• Victoria88
    EnBlivandeWestring skrev 2018-09-03 07:42:17 följande:

JIPPI!!! 
    Jag plussade igår så syskonverkstan tog sig på första försöket :D

Grattis :)
  • EnBlivandeWestring
    Victoria88 skrev 2018-09-04 00:05:57 följande:

Jag hänger gärna med.

Blev gravid i juni men fick missfall i början på augusti

Men nu har vi börjat igen, precis haft ÄL och då har vi kört på som vanligt :)

Så vi får hålla tummarna, att det håller sig den här gången. man har ju läst att det är vissa som har blivit gravida direkt efter ett missfall, så ni får hålla tummarna :)

Välkommen :) Jag håller tummar och tår gör dig
    Kärlek till er
  • TeamNikSan
    EnBlivandeWestring skrev 2018-09-03 07:42:17 följande:

JIPPI!!! 

Jag plussade igår så syskonverkstan tog sig på första försöket :D

Åh vad roligt! Grattis! =)
    *Längtar efter att bli tre*
  • LD2018
    Victoria88 skrev 2018-09-05 22:24:04 följande:

Tänkte bara kolla med er, hur länge har ni försökt? Kör ni ÄL tester?

Sedan Juni, egentligen 2 riktiga försök men räknar det som 3. Så inne på vårt 4e nu om denna dumma mens kan komma... Kör ÄL test utan någon direkt framgång. Testar antingen fel eller så fungerar det inte på mig. Tempning och app är nog säkrast! Tar ett tag att få rätt på bara...
Svar på tråden Skåningar i bebisverkstaden