Uppdrag granskning: "Utlandsfödda bakom majoritet av våldtäkter"
Jag skulle för det första vilja veta vad de svenska männen som blir dömda röstar på för parti (bara av ren nyfikenhet).
Och eftersom det här programmet enbart sänds för att dra igång drevet "skicka hem alla utlänningar på en gång" drygt två veckor innan valet, så undrar jag också var vi ska skicka alla svenska män som är dömda. Eller vad ska vi göra med dessa?
Vi har uppenbarligen män i det här landet som inte kan bete sig, både utlandsfödda och svenska. Vad spelar etnicitet för roll?
De är f*n fel på dem allihop!
Inte första gången jag funderar i banorna om UG är köpta....är det inte konstigt att det sänds precis innan ett val istället för efter....
Programmet är gjort för att undersöka något som staten och BRÅ försökt dölja de senaste 20 åren och det därför skapats ett väldigt stort allmänintresse som ett sådant program vill fylla. Det säger absolut ingenting om vilka slutsatser som ska dras eller vilka handlingar som ska göras efteråt. Det säger absolut ingenting om alla invandrare som du vill låtsas som, det handlar enbart om dömda våldtäktsmän.
Du verkar i ren panik hamnat i akut whataboutism men vad känner/tycker du om denna information vi just fått veta?