• Klora

Hatar ruvardagar!!

Finns det något mer påfrestande än ruvardagar?!

Är på ruvardag 6 med en ET 5 dagars blastocyst...

Tjuvtestade i morse som visade neg tror inte det tog sig denna gången...

Detta är vår andra omgång ivf, första gången tog det sig och jag plussade då på ruvardag 9 med en tvådagars men det slutade med ett MA i v8.

Vet att det fortfarande är tidigt att testa har igentligen testdag om 1 vecka, men skall ha min mens om 3 dagar så det känns rätt kört.

• Svar på tråden Hatar ruvardagar!!
  • Klora
    Solen2 skrev 2018-08-21 12:04:41 följande:

Känner igen mig. Hade ruvardagar i fyra omgångar under våra fyra ivf behandlingar. Sätt upp en aktivitet eller miniprojekt varje dag som mål så går tiden fortare.

Stort lycka till!

Ja, jag får nog göra det!

Tack och lycka till själv
  • Klora
    MrsAJ88 skrev 2018-08-21 12:39:59 följande:

Kan också bara säga att jag känner igen mig, och att jag förstår precis hur olidlig väntan är, och hur man bara inte kan låta bli att testa i förtid. Men sen helt plötsligt händer det, och då glömmer man hur jobbig resan dit varit! Själv har jag ruvat totalt 8 gånger; 5 gånger tills vi äntligen fick vår dotter, och sedan 3 gånger innan jag nu är gravid med småsyskonet i v 29. Haft ett tidigt missfall under dessa behandlingar också. Lycka till, hoppas att det snart är er tur!

Tack för ditt inlägg du gav mig hopp!

Lycka till med din lille bebis
  • Klora
    Solen2 skrev 2018-08-21 16:35:27 följande:

Tack!

Jag har passerat beräknat födelsedatum så nu går jag också och väntar, fast på bebis ankomst denna gång.

Sysselsätter mig med syprojekt.

Men vad kul stort lucka till med bebisen
Svar på tråden Hatar ruvardagar!!