Inlägg från: Pope Joan II |Visa alla inlägg
  • Pope Joan II

Hur hjälper jag min dotter som använder droger?

Jag tycker förstås som Drottningen gör eftersom det är det enda vettiga.

• Pope Joan II
    klyban skrev 2018-09-05 17:26:33 följande:

Det är bevisat att förbud dödar och är skadligt för folkhälsan på området.
    Svårt och se det vettiga i detta, även så minskar de problematiska konsumenterna har man sett.

Jag kan inte dechiffrera ditt inlägg.

Förbud dödar och är skadligt för folkhälsan på området? Svårt och se det vettiga i vad? Minskar de problematiska konsumenterna på grund av att de blivit dödade av ett förbud eller har de bara blivit skadade av folkhälsan? Vilka är egentligen de problematiska konsumenterna och vad konsumerar de? Och vilket är området? Ett folkhälsoområde jag aldrig hört talas om, kanske?
  • Pope Joan II
    klyban skrev 2018-09-06 12:33:32 följande:

Det minskar pga polis inte klarar av hälsovård, detta är bara sjukvården förunnat och ha den kompetensen.
    Och det är även bevisat med flertal länder att polisens "hälsovård" inte är fungerande ÖVERHUVUDTAGET.

Problematiska konsumenter är rätt självförklarande = konsumenter som får problem pga sin konsumtion.
    Cannabis ligger den siffran på ~4%(Källa:NIDA).

Och om vi pratar om folkhälsa och droger, vilket område kan det då vara, hmm, vad kan det vara för område tro.
    Hmm, hmm, hmm, detta var en svår en, men kan det vara området droger kanske?

Intressant apprach du har, men vad ger den dig?

Själv höll jag med om Drottningens inlägg och gör det fortfarande. Så vad ger det dig att skriva obegripliga inlägg adresserade till mig? För övrigt var din "förklaring" lika osammanhängande som ditt tidigare inlägg.
  • Pope Joan II
    Furti skrev 2018-09-06 14:34:23 följande:

Trist att en tråd där föräldrar försöker hjälpa sin dotter med problem ska kapas av liberaliseringsmaffian.

Så är det alltid. Varenda gång.
Svar på tråden Hur hjälper jag min dotter som använder droger?