Inlägg från: Anonym (Man 37) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man 37)

Helt såld på rakad fitta.

Min tjej tappade allt hår under en behandling (medicinsk) och jag berättade att jag gillade hur len den var och framförallt att man kunde se den. Har inte sett hennes fitta så tydligt under typ 10-15 år. Jag både gillade mjukheten och att titta på den under den tiden. Efter ett tag fick hon tillbaka håret och då även på fittan.

För några månader sedan märkte jag att den var nyrakad igen till min förtjusning. Jag påtalade åter igen för henne hur len och fin den är och hon har fått väldigt mycket oralt första tiden. Nu verkar hon hålla i rakningen och inte mig emot, snarare tvärtom.

Jag tror även det har att göra att vi kollade lite porrfilm tillsammans. Hon valde filmer på mobilen och i porren ör ju alla rakade (typ).

Just att slippa få hårstrån i munnen och att se och känns hur len den är är faktiskt det bästa. Älskar hennes rakade fitta. Kom inte och säg att man inte får hår i munnen av att slicka en hårig fitta, jag har slickat flera och återkommande är hårstrån i munnen. Nu slipper jag det och är väldigt nöjd.

• Anonym (Man 37)
    Anonym (Mannen) skrev 2018-08-17 17:22:40 följande:

Hoppas behandlingen gick bra! Kul att den hade en så positiv bieffekt.

Behandlingen har gått bra, tack för omtanken. Ja, det var en positiv bieffekt i mörkret faktiskt. Idag är det ljust i dubbel bemärkelse. Inget mörkt hår i vägen.
  • Anonym (Man 37)
    Anonym (Varför?) skrev 2018-08-20 19:33:30 följande:

Jag tycker att kvinnor skall ha hår, rakat fatta, verkar bisarrt och äckligt, får mig att tänka på äckliga pedofiler, som vill ha små nakna. Tvi!

Skulle min sambo och dotter stå bredvid varandra skulle jag se skillnaden även om båda saknar hår. Den ena är 35 år och den andra 7. Det är inte håret det hänger på om man vill se skillnaden på en vuxen och ett barn. Du kan lägga ner pedofilsnacket för det håller inte i ditt fall.
  • Anonym (Man 37)
    Anonym (Eva) skrev 2018-08-23 16:17:20 följande:

Alltid rakad.

Eller oftast skall man väll erkänna. I bland är det bråttom till jobbet.

Tycker att det ser bra ut. Känns skönt när min man eller någon annan rör mig. Känns liksom mer.

Blir förvånad på badet att så många har buske.

Din man eller någon annan... hur många låter du röra din fiffi?
  • Anonym (Man 37)
    Postman skrev 2021-08-28 23:59:44 följande:

Jag förstår inte denna fixering vid kvinnors underliv som många har. Jag är totalt ointresserad utav hur hon eller andra kvinnor ser ut därnere.

Det är inte fel att gilla killar!
Svar på tråden Helt såld på rakad fitta.