Helt såld på rakad fitta.
Min tjej tappade allt hår under en behandling (medicinsk) och jag berättade att jag gillade hur len den var och framförallt att man kunde se den. Har inte sett hennes fitta så tydligt under typ 10-15 år. Jag både gillade mjukheten och att titta på den under den tiden. Efter ett tag fick hon tillbaka håret och då även på fittan.
För några månader sedan märkte jag att den var nyrakad igen till min förtjusning. Jag påtalade åter igen för henne hur len och fin den är och hon har fått väldigt mycket oralt första tiden. Nu verkar hon hålla i rakningen och inte mig emot, snarare tvärtom.
Jag tror även det har att göra att vi kollade lite porrfilm tillsammans. Hon valde filmer på mobilen och i porren ör ju alla rakade (typ).
Just att slippa få hårstrån i munnen och att se och känns hur len den är är faktiskt det bästa. Älskar hennes rakade fitta. Kom inte och säg att man inte får hår i munnen av att slicka en hårig fitta, jag har slickat flera och återkommande är hårstrån i munnen. Nu slipper jag det och är väldigt nöjd.