• tempn00b

Syskonförsök via IVF hösten 18

Försöker också göra ett syskon utan framgång, har ett missfall i bagaget och några år kvar till 40.   Har gjort utredning som visade på lågt AMH (0.7) men inga andra "fel". 

Har sprutat 300 ie gonal-f i 6 dagar nu, ska på ultraljud i morgon och kolla om det hänt något. Vi har köpt ett trepack försök och hoppas på det bästa men förbereder för det sämsta. 

• tempn00b
    Florence123 skrev 2018-10-10 18:02:27 följande:
    Hur gick ultraljudet idag? Vad blev planen framåt?

Vi köpte också ett 3-pack, kändes som fel situation att vara dumsnål i då det rent krasst är ::försök blir gravid tre gånger betala bara för två::
    Håller med, inte rätt tillfälle att snåla. Sen får man väl fundera hur man ska gå vidare därefter.

Tyvärr visade UL att det var dålig tillväxt på äggblåsorna :( Nytt UL på fredag och då bestämma om det är värt att göra uttag eller snarare spruta loss dom och ligga själva hemma och sen ändra protokollet till nästa gång. Inte direkt vad jag hade förväntat mig.
  • tempn00b
    Kawi skrev 2018-10-11 09:24:14 följande:

Nej, IVF-karusellen är en berg-och-dalbana.. man kastas mellan hopp och förtvivlan Förvånad håller tummarna för fint resultat på fredag!

Min man insisterade tyvärr på att köpa ett försök, och jag gav väl efter. Inget av våra ägg gick att frysa så det är bara att hålla tummarna för att det är guldägget jag ruvar på.. Vi har testdag imorgon, spännande!

Hur går det för dig, Florence123..?

Håller tummarna!

Är tveksam till att det kommer bli nåt äggplock, men avvaktar till i morgon :( 
Svar på tråden Syskonförsök via IVF hösten 18