Emma30 skrev 2018-11-27 16:55:57 följande:
Jag testar utan Ivig den här gången. Tar Prednisolon och Trombyl plus de vanliga IVF medicinerna..
Jag har dock börjat oroa mig för om jag inte plussar alls den här gången.. hur går jag vidare då?! Har hela tiden tänkt att jag plussar o oroat mig för missfall. Men sen insättningen har jag som sagt oroat mig för negativt test istället.. jäkla hjärna!
Jag skrev en fråga i Aten tråden om antibiotika (Klindamycin) om de är ok att ta? Läkaren på STD mottagningen sa att det går bra. Har skrivit till kliniken men de har stängt för dagen.
Om du inte skulle plussa, så skulle jag rekommendera att du gör en hysto hos Serum inför nästa försök pgr av de baciller som hittades vid ditt Mensblodtest. Om baciller hittas så brukar Serum rekommendera hysto för de kan lämna död vävnad och sånt efter sig i livmodern.
Maila och fråga Katie eller någon annan på Serum ang Klindamycin, för det har jag ingen aning om. Jag skulle personligen inte ta antibiotika när jag ruvade. Men hittade STD läkaren i Sverige några baciller hos dig? Fick du inte antibiotika av Serum efter ditt mensblodtest? Den antibiotikan skulle jag isåfall tagit och ätit klart INNAN jag gjorde FET, men såg i Atentråden att du redan gjort FET nu...